اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد؛

تعزیر ۲۹ میلیارد ریالی متخلفان صنفی در مازندران

تعزیر ۲۹ میلیارد ریالی متخلفان صنفی در مازندران
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه در چهار ماهه ابتدایی سال 97 تعداد 5 هزار و 855 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی مازندران ارسال شد گفت: متخلفان در این پرونده‌ها در مجموع به مبلغ 29 میلیارد و 874 میلیون و 151 هزار و 971 ریال در حق دولت محکوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یدالله ملکی در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: تعزیرات حکومتی با هدف دسترسی آسان و بلا هزینه بودن برای شهروندان جهت طرح شکایت در حوزه تخلفات اقتصادی در کمترین زمان ممکن و رعایت حداقل تشریفات ضروری در مرکز و شهرستان‌های تابعه آماده خدمت به مردم شریف استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
وی افزود: این سازمان به تخلفات تعزیراتی از جمله گران‌فروشی، کم‌فروشی و تقلب، احتکار و... که توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در عرضه کالا و خدمات، امور بهداشتی و درمانی و قاچاق کالا و ارز اتفاق می‌افتد و از سوی دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و سایر مراجع ذیربط به تعزیرات حکومتی منعکس می‌شود رسیدگی می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: عمده مجازات‌های تعیینی برای متخلفان، ضبط کالا، جریمه چند برابر ارزش کالا، نصب پارچه به‌عنوان متخلف، تعلیق پروانه کسب، تعطیلی محل کسب و معرفی متخلف از طریق رسانه‌های گروهی است که برابر قانون اعمال می‌شود.

ملکی در خصوص احتکار و محتکران تصریح کرد: اگر کالایی که ضرورت عرضه آن اعلام شده باشد و کسانی به قصد گران‌فروشی از عرضه کالا امتناع کنند، تحت شرایطی حتی مجازات محارب را به همراه خواهند داشت.

به گفته وی، در چهار ماهه ابتدایی سال 97 تعداد 5 هزار و 855 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی مازندران ارسال شده که با احتساب پرونده‌های مانده از قبل، تعداد 5 هزار و 902 فقره پرونده مختومه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در پایان گفت: متخلفان در این پرونده‌ها در مجموع 29 میلیارد و 874 میلیون و 151 هزار و 971 ریال در حق دولت محکوم شدند.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه