اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

مسئولان اجرایی و قضائی مطالبات مردم را پاسخ دهند/ انجام 200 توطئه بزرگ علیه انقلاب

مسئولان اجرایی و قضائی مطالبات مردم را پاسخ دهند/ انجام 200 توطئه بزرگ علیه انقلاب
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان بیش از ۲۰۰ طرح مهم علیه انقلاب پیاده کرده‌اند؛ اما انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهل سالگی به عزت و قدرت رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت الاسلام علی معبودی صبح امروز  در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در فرهنگسرای بانو قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: خبرنگاران نقش تاثیرگذاری در جامعه دارند و در جای جای حوادثی که در طول تاریخ رخ داده است قلم خبرنگار کاملا نمایان است لذا خبرنگاران در شکل دهی تمدن بشری نقش به سزایی دارند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی افزود: امروز بخشی از تمدن بشری مدیون خبرنگاران است که به درستی به رسالت خویش عمل کرده‌اند و قطع به یقین هر چه می‌گذرد نقش آنها پررنگ‌تر می‌شود. 
,
,
 
,

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون با ۴ دشمن که شامل اسرائیل و رژیم اشغالگر قدس، آمریکا، برخی از عرب‌های مرتجع منطقه و در نهایت منافقین و کسانی که در داخل به نوعی پادوی این سه ضلع به شمار می‌آیند؛ درگیر بوده و هستیم. 

وی ادامه داد: امروز دشمنی دشمنان بیش از گذشته عریان شده و صریح به میدان آمدند؛ چراکه آنها در عرصه‌های مختلف ضربات و شکست‌های سنگینی در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، امنیتی و نظامی دیده‌اند. 

معبودی تصریح کرد: دلیل دوم دشمنی آنها این است که انقلاب اسلامی حتی تا مغز استخوان آنها پیش رفته و امروز حتی در دل صهیونیستها و مراکز قدرت و حیات خلوت آنها نفوذ و گسترش پیدا کرده است؛ لذا با صراحت اعلام می‌کنند که ما باید انقلاب اسلامی را تغییر دهیم. 

وی عنوان کرد: طرح دشمنان در گذشته نیز تغییر انقلاب اسلامی بود اما هرگز با صراحت اعلام نمی‌کردند اما امروز صراحتا برای رسیدن به نیت شوم خود چند هدف را در قالب جنگ روانی دنبال می‌کنند. 

این مسئول بیان کرد: به نظر می‌رسد که امروز جنگ روانی پیش قراول همه جنگ‌هایی است که تاکنون علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته‌اند؛ در واقع دشمن در گام نخست جنگ روانی درصدد است که به مردم اینگونه القاء کند که انقلاب اسلامی فروپاشیده است. 

وی اضافه کرد: منافقان طیف‌های مختلفی دارند و به نوعی چشم و دست و پیاده نظام دشمنان خارجی در داخل کشور هستند. 

این مسئول در ادامه گفت: القای ناامیدی نسبت به عملکرد نظام و مسئولان نظام و تخریب چهره رهبری نظام، دیگر اهداف دشمن در جنگ روانی است؛ لذا آنها می‌خواهند در قالب جنگ روانی مشکلات را به سمت رهبری سوق دهند در حالیکه می‌توان قسم خورد تنها کسی که دغدغه آرامش، امنیت و معیشت ملت را دارد، رهبری نظام است‌. 

وی تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان بیش از ۲۰۰ طرح مهم علیه انقلاب پیاده کرده‌اند؛ اما انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهل سالگی به عزت و قدرت رسیده است زیرا انقلاب اسلامی به دنبال پیاده کردن آرمان‌ها و اهداف متعالی دین و ارزش‌های دینی، پیوند رهبری با مردم و مسئولین است و همچنان پیش خواهد رفت و ما شاهد موفقیت انقلاب در عرصه‌های مختلف خواهیم بود. 

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: مردم امروز مطالبات به حقی دارند و مسئولان اجرایی و قضایی و مقننه باید برای حل مشکلات قدم بردارند، امروز صحنه، صحنه جنگ است و روحیه جهادی و انقلابی گری می‌طلبد. 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,

معبودی تصریح کرد: مسئولان باید با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی تصمیم بگیرند و قدم بردارند؛ مردم مشکلات معیشتی دارند اما دشمنان بدانند ملت ایران در سایه نخبگان و انسان‌های بصیر و آگاه بر مشکلات غلبه خواهند کرد. 

وی در پایان گفت: اصحاب رسانه افسران جنگ نرم در عرصه پیچیده جنگ روانی دشمن هستند و واقعیت‌های جامعه را به مردم بیان می‌کنند. 
,
,
,
,
 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه