اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

گرانی در کشور بیداد می‌کند/ برخی خانواده‌ها فقط در عید قربان، رنگ گوشت را می‌بینند/ عده‌ای چون وضع خودشان خوب است فکر می‌کنند وضع همه خوب است

گرانی در کشور بیداد می‌کند/ برخی خانواده‌ها فقط در عید قربان، رنگ گوشت را می‌بینند/ عده‌ای چون وضع خودشان خوب است فکر می‌کنند وضع همه خوب است
امام جمعه سمنان با اشاره به افزایش گرانی در هفته‌های گذشته گفت: عده‌ای چون وضع خودشان خوب است، فکر می‌کنند وضع همه مردم خوب است و گرانی وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به درپیش بودن عید غدیر گفت: پیامبر اسلام (ص) رسالت خود را با شعار توحید آغاز و آن را با نعمت ولایت و امامت کامل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امام جمعه سمنان با بیان اینکه روز غدیر و نیز عاشورا، روزهای تجلی خداوند متعال هستند اظهار کرد: روز عید غدیر چهار ویژگی مهم دارد که یکی از آنها شکست توطئه مشرکین برای پایان یافتن اسلام پس از رحلت رسول خدا بود.

,

شاهچراغی ویژگی دیگر روز غدیر را کامل شدن دین مبین اسلام دانست و افزود: تمام شدن نعمت خداوند بر انسانها و قرار دادن اسلام به عنوان دین تعالی‌بخش بشر، از دیگر ویژگی‌های مهم روز غدیر است.

,

وی در بخش دیگری از خطبه‌های خود با بیان اینکه انسان با ثروت، مقام و قببله بزرگ و عزیر نمی‌شود گفت: خداوند متعال، عزت انسان را در لباس تقوا قرار داده است و آنها که تقوا پیشه کنند نزد خداوند متعال، مردم و وجدان خود عزیز خواهند شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان با تسلیت فرارسیدن شهادت امام جواد (ع) اظهار کرد: امام جواد (ع) جوانترین امامی بود که توسط همسرش، مظلومانه به شهادت رسید.

,

شاهچراغی با اشاره به نقش جوانان در تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی گفت: این کشور مملو از جوانانی است که مانند شهید محسن حججی، آماده دفاع از ارزش‌های اسلام، انقلاب و ملت هستند.

,

وی به درپیش بودن سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) اشاره کرد و افزود: جوانانی که در آستانه ازدواج قرار دارند زندگی سراسر نور امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند.

,

امام جمعه سمنان با تاکید بر برگزاری ساده مجالس عروسی گفت: مجالس عروسی را به گناه آلوده نکنید چراکه آن ازدواجی که با گناه آغاز شود پدیده‌هایی مانند طلاق را به دنبال خواهد داشت.

,

شاهچراغی با ابراز تاسف از بالا بودن آمار طلاق اظهار کرد: همه مردم باید تلاش کنند تا آمار طلاق در استان و شهرستان سمنان پایین بیاید.

,

وی در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران گفت: رئیس جمهور جدید آمریکا علاوه بر دشمنی با ملت ایران، برای ایران دشمن‌سازی می‌کند که اظهارات اخیر نخست وزیر عراق یکی از نمونه‌های آن بود.

,

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بیان اینکه عراق نمی‌تواند در تحریم‌ها در کنار ایران بایستد از حیدر العبادی بعید بود اما متاسفانه باید بگوییم برخی نمک می‌خورند و نمکدان را می‌شکنند.

,

شاهچراغی راه مقابله با تحریم‌ها و دشمنی های آمریکا را توکل به خدا، صبر و مقاومت و تبعیت از رهبری دانست و تصریح کرد: اگر این سه عامل در کنار یکدیگر قرار بگیرند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

,

وی با ابراز نگرانی از افزایش گرانی در هفته‌های اخیر گفت: گرانی در کشور بیداد می‌کند و صدای همه را درآورده است اما مردم خون جگر می‌خورند و صبر می کنند.

,

امام جمعه سمنان با بیان اینکه برگزاری تجمع در شرایط فعلی به مصلحت کشور نیست افزود: شما باور می‌کنید که در استان سمنان خانواده‌هایی زندگی می کنند که فقط در عید قربان رنگ گوشت را می‌بینند؟

,

شاهچراغی با دعوت از مردم برای مشارکت در اهدای قربانی در روز عید قربان امسال خاطرنشان کرد: برخی که وضعشان خوب است فکر می کنند همه مردم وضع خوبی دارند و هیچ گرانی وجود ندارد.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه