اخبار داغ

معاون خدمات شهری شهرداری قدس خبر داد؛

المان‌های شهری در ۵ نقطه از شهر رونمایی می‌شود

المان‌های شهری در ۵ نقطه از شهر رونمایی می‌شود
حمیدکاظمی صیاد با بیان اینکه المان‌های شهری در 5 نقطه از شهر احداث خواهد شد، از آغاز عملیات اجرایی پروژه ساخت المان میدان 9 دی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، حمید کاظمی‌ صیاد با بیان اینکه المان‌ های شهری به عنوان سمبل فرهنگی و اجتماعی، ابزاری ارزشمند برای معرفی و شناسایی هویت شهر و شناسنامه‌ای گویا از گذشته و حال فرهنگ کشورمان هستند، بیان کرد: متاسفانه شهرقدس تاکنون از المان‌های شهری بی‌بهره بوده است که کمبودی بزرگ در حوزه سیما و منظر شهری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,

وی تصریح کرد: از سال گذشته مطالعات مربوط به مکان‌سنجی و طراحی المان‌های شهری در چند نقطه از شهر آغاز شد که در گام نخست در 5 نقطه شامل ابتدای بلوار امام خمینی(ره)، میدان 9دی، میدان مادر، میدان مصلی و میدان امام حسین(ع) این المان‌ها ایجاد خواهد شد.

,

معاون خدمات شهری شهرداری قدس افزود: علاوه بر این، المان‌های طراحی شده با نام محل احداث المان سنخیت خواهد داشت. بر همین اساس، المان امام خمینی(ره) در ابتدای بلوار امام در حال احداث است و سازه‌ای نیز با مضمون حماسه 9دی در میدان 9 دی اجرا خواهد شد که هم‌اکنون عملیات ساخت آن آغاز شده است.

,

کاظمی‌صیاد با بیان اینکه این المان‌ها در قالب سازه‌های پایدار احداث خواهند شد و آثاری ماندگار خواهند بود، اظهار داشت: میدان 9دی به لحاظ اینکه به نوعی یکی از ورودی‌های محسوب می‌شود، برای شروع کار انتخاب شده است. همچنین در این پروژه اجرای فضای سبز، نورپردازی نیز پیش‌بینی شده است که با برنامه ریزی های انجام شده، المان میدان ۹ دی روز نهم دی ماه سال جاری رونمایی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه