اخبار داغ

فرمانده سپاه استان البرز:

کشف سه انبار کالای احتکاری توسط سپاه و بسیج در البرز/ رسالت ما صیانت از مردم و شناسایی مخلان اقتصادی است

کشف سه انبار کالای احتکاری توسط سپاه و بسیج در البرز/ رسالت ما صیانت از مردم و شناسایی مخلان اقتصادی است
فرمانده سپاه استان البرز گفت: در راستای دستور سردار غیب پرور سه انبار اجناس احتکار شده در البرز شناسایی و به مراجع ذی ربط معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فرمانده سپاه استان البرز درباره جوابیه رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس قوه قضائیه در راستای برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی به خبرنگار تیتریک گفت: با توجه به رسالتی که سپاه و بسیج در صیانت از منافع ملت در عرصه دفاع، داخلی، اجتماعی، سیاسی و ...دارند، قطعا بسیج آمادگی دارد تمام تلاش خود را در راستای شناسایی مخلان فرایند و سیستم اقتصادی معطوف کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

سردار سید یوسف مولایی با اشاره به دستور اخیر سردار غیب پرور در راستای شناسایی محتکرین افزود: بسیج و سپاه با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به مراجع قانونی و ذی ربط مفسدان و محتکرین معرفی خواهند کرد تا برخورد لازم صورت گیرد.

,

وی اظهار داشت: اقدام مذکور در استان البرز پیش از این آغاز شده است و سه انبار احتکار شده شناسایی و به مراجع ذی ربط معرفی شدند که اخبار آن نیز انعکاس داده شد.

,

سردار مولایی تصریح کرد: قوه قضائیه به واسطه محکم شدن روند قانونی فعالیت خود بر جوابیه رهبر معظم انقلاب تاکید داشت، اگر چه ظرفیت های قانونی قوه قضائیه بسیار وسیع بوده و می تواند اقدامات قانونی خوبی انجام دهد نامه رهبری شاید درخواستی برای تاکید بود.

,

وی خاطر نشان داشت: جوابیه رهبر معظم انقلاب نشان می دهد اهمیت موضوع اقتصادی و برخورد با مفسدین بسیار بالاست و با توجه به سو استفاده برخی از گروه ها از وضعیت کنونی اقتصادی و ریختن آب در آسیاب دشمن برخورد قاطع نتیجه خوبی خواهد داشت.

,
فرمانده سپاه استان البرز در خاتمه گفت: نمی توان همیشه با سلام و صلوات با عده ای سواستفاده گر برخورد کرد، حتما باید اقداماتی تند صورت گیرد تا برخی که ستون پنجم دشمن قلمداد می شوند شناسایی شوند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه