اخبار داغ

در جلسه ساماندهی جوانان شهرستان چرام مطرح شد:

انتقاد تند جوان اصلاحطلب چرامی به عدم توجه به جوانان/خروجی جلساتتان برای جوانان چه بوده است؟!

انتقاد تند جوان اصلاحطلب چرامی به عدم توجه به جوانان/خروجی جلساتتان برای جوانان چه بوده است؟!
جوان اصلاحطلب چرامی بیان کرد:خروجی جلسات جوانان در چند سال گذشته مدیریت در شهرستان چرام در بحث ازدواج،اشتغال و پیشگیری از آسیب های اجتماعی چه بوده است؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام،کریم سبزی پور جوان اصلاحطلب چرامی  در جلسه ساماندهی جوانان شهرستان چرام  به بحث جوانان پرداخت و گفت:جوانان بعنوان بخش عظیم و غنی جامعه و حامیان جدی دولت ،همواره مطالباتی داشته اند که همواره پنهان مانده استلذا از همه مسئولان جدیت در پیگیری این مطالبات بحق را خواستاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

 

,

سبزی پور در ادامه افزود:جامعه جوان نیازمند فضای آزاد و امن برای نقد است و جوان باید بتواند با احساس امنیت کامل هر مطلبی که می خواهد به گوش مسئولین برساند و امکان نقد برای او فراهم باشد.

,

 

,

جوان اصلاحطلب چرامی گفت:به تعبیر امام(ره) جوانان ودیعه الهی هستند و ما باید فرصتی بوجود بیاوریم که مردم و جوانان بتوانند از فضای نقد استفاده کنند.

,

 

,

وی به عملکرد بعضی از مدیران اشاره کرد و گفت:متاسفانه خیلی از مدیران که باید پیشگام در حوزه های فرهنگی و جوانان باشند و به آنها کمک کنند و زیرساخت ها را آماده کنند، ضمن اینکه کاری انجام نداده اند اگر ازآنها مطالبه و یا حتی نقدی در خصوص عمکردشان داشته باشیم با واکنش منفی با جوانان برخورد می شود.

,

 

,

سبزی پور بیان کرد:خروجی جلسات جوانان در چند سال گذشته مدیریت در شهرستان چرام در بحث ازدواج،اشتغال و پیشگیری از آسیب های اجتماعی چه بوده است؟

,

 

,

جوان چرامی افزود:به عنوان یک جوان حامی دولت و رسانه ای تاسف می خورم از این وضعیت مدیران مربوط به این جلسات که هیچ تغییری در زندگی روزمره جوانان مشاهده نمی شود.

,

 

,

سبزی پور ادامه داد:مشخصا اعلام کنید چند جلسه در خصوص وام ازدواج با بانک های عامل برگزار کردید و چندفقره وام ازدواج و اشتغال پرداخت شد؟چقدر برای تسهیل ازدواج و کمک هزینه ها از ظرفیت خیرین درچند سال گذشته استفاده کردید؟

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه