اخبار داغ

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان:

فعالان حوزه تولید، نقش مهمی در کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی جامعه دارند/ حمایت همه جانبه دادگستری از تولیدکنندگان

فعالان حوزه تولید، نقش مهمی در کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی جامعه دارند/ حمایت همه جانبه دادگستری از تولیدکنندگان
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان گفت: دادگستری از تولید کنندگان این استان حمایت همه جانبه می کند و پیگیر موانع تولید و سرمایه گذاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محمدتقی فتحی در جریان بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی ولیعصر(عج) در نشستی صمیمی با صاحبان این واحدها از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و اظهار کرد: فعالان حوزه تولید، نقش مهمی در پیشگیری و کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی صاحبان این واحدهای تولیدی در زنجان یادآوری کرد: تولید کنندگان در سال های اخیر همه سختی ها را به جان خریدند، اما اجازه ندادند چراغ تولید در شهرک صنعتی ولیعصر(عج) خاموش شود و افراد شاغل و نان آوران خانواده در این واحدها، بیکار و به خیل عظیم بیکاران جامعه بپیوندند.

,

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان با تاکید بر حمایت همه جانبه دادگستری از همه تولیدکنندگان و ازجمله تولیدکنندگان در این شهرک صنعتی گفت: دادگستری با جدیت هرچه بیشتر پیگیر رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در استان زنجان هستند و با حساسیت خاص این موضوع را دنبال می کند

,

فتحی ادامه داد: پیگیری موانع و مشکلات صاحبان تولید و سرمایه گذاری بخش مهمی از فعالیت های مجموعه دادگستری در کمیته حمایت از تولید و سرمایه گذاری به شمار می رود. وی تاکید کرد: با تمام توان از همه کسانی که جان و مال خود را در خدمت تولید جامعه نهاده اند و به ایجاد اشتغال و آرامش روانی جامعه کمک می کنند، حمایت خواهیم کرد.

,

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان گفت: ایجاد اشتغال یکی از مؤثرترین راه ها برای کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی است.

,

فتحی خاطرنشان کرد: در هر برهه ای که چرخ کارخانه ها، شرکت ها و واحدهای تولید به خوبی می چرخید و رونق اقتصادی بر جامعه حاکم بود، قدرت خرید مردم افزایش یافته و شاهد کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی در آن مقطع بوده ایم.

,

وی افزود: زمانی که به لحاظ تولید و اشتغال در جامعه با مشکل مواجه شدیم، به لحاظ اقتصادی وضعیت مناسب نبود، جرائم و آسیب های اجتماعی افزایش داشته و نتایج بسیاری از یافته های تحقیقی نیز بیانگر این واقعیت تلخ است.

,

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان با بیان اینکه بین بیکاری و افزایش جرم درجامعه رابطه معناداری وجود دارد، گفت: بر همین اساس، می توانیم بگوییم که یکی از کارکردهای مهم و اساسی واحدهای تولیدی که بسیار حائز اهمیت بوده، پیشگیری از افزایش جرم در جامعه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه