اخبار داغ

نائب رییس اتاق اصناف یزد:

40 هزار واحد صنفی در استان یزد فعالیت دارند

40 هزار واحد صنفی در استان یزد فعالیت دارند
نائب رییس اتاق اصناف یزد در اجلاس سراسری اصناف این استان گفت: 40 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان یزد فعالیت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا هشتمین اجلاس یک روزه اتاق های اصناف استان یزد پیش از ظهر امروز دوشنبه در شهرستان تفت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

فرماندار تفت در این همایش با تبریک اعیاد پیش رو و خیر مقدم به حضور مسئولان استان های اصناف استان یزد در شهرستان تفت گفت: شهرستان تفت به جهت قرارگیری در دامنه شیرکوه از آب و هوایی خنک و ییلاقی برخوردار است که همین موضوع باعث شده تا در ایام تعطیل تابستان، بهار و حتی زمستان پذیرای خیل عظیمی از گردشگران و مسافران سراسر استان یزد است.

,

محمد محامدی، با بیان اینکه شهرستان تفت در پایان هفته پذیرای حدود 250 هزار مسافر است، خاطرنشان کرد: شهرستان تفت زیرساخت برای تحمل این بار جمعیتی را ندارد و ما در همه جلسات استانی و کشوری تاکید داشته ایم که نگاه به تفت باید یک نگاه کلی و متفاوت باشد.

,

وی با اشاره به نقش پررنگ اصناف در کمک به کشور در شرایط بحرانی اذعان داشت: بازاریان همیشه با حضور و حمایت پررنگ خود در مواقع ضروری به کمک کشور آمده اند و راهگشای مشکلات بوده اند.

,

محامدی تاکید کرد:  بازاریان در وضعیت فعلی اقتصادی که به خوبی از آن به عنوان جنگ اقتصادی نام برده می شود نقش بسیار مهم و موثری دارند و امیدواریم در این برهه از زمان نیز بازاریان و اصناف با تدابیر و حمایت خود به یاری کشور بشتابند.

,

نائب رییس اتاق اصناف استان یزد نیز در نشست، اذعان داشت: این همایش که با حضور هیئت مدیره و رئیس اتاق های اصناف یزد برگزار شده است به صورت سه ماه یکبار با هدف بررسی مشکلات و تبیین دستورالعمل های جدید برگزار می شود.

,

«حسن ضیائی» با بیان اینکه 40 هزار واحد صنفی در استان یزد فعالیت دارند، افزود: هشتمین همایش اتاق های اصناف یزد با انتخابات نمایندگان استان در اتاق اصناف ایران همزمان شده است.

,

وی ادامه داد: بدین ترتیب در این همایش 50 نفر اعضای هیئت مدیره و اتاق اصناف یزد با رای خود 2 نماینده از واحد صنفی توزیعی و تولیدی را برای حضور در اتاق اصناف ایران انتخاب خواهند کرد و همچنین رئیس اتاق اصناف یزد نیز به صورت انتصابی به عنوان دیگر نماینده در این اتاق حضور خواهد داشت.

,

وی در رابطه با اقدامات اتاق اصناف یزد برای مقابله با احتکار گفت: اتاق اصناف یزد در کنار سایر نهادها مانند سازمان صنعت و معدن، تعزیزات حکومتی بازرسی ویژه و مداوم را از بازار انجام خواهد داد.

,

انتهای پیام/م*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه