اخبار داغ

رییس تربیت بدنی شهرستان دنا استان کهگیلویه وبویراحمد؛

سرای کوهنوردی دنا با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است/ پاتاوه یا سی سخت برای ما تفاوتی ندارد

سرای کوهنوردی دنا با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است/ پاتاوه یا سی سخت برای ما تفاوتی ندارد
رییس تربیت بدنی شهرستان دنا گفت: ما به دنبال تبعیض بین سی سخت و پاتاوه نیستیم و هیچ یک از مناطق شهرستان دنا برای ما تفاوت ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رییس تربیت بدنی شهرستان دنا به سفیردنا گفت: تعداد 10سال ورزشی در سطح شهرستان دنا داریم که در حال استفاده هستند و 5 سالن دیگر نیز در دست اجرا داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,

مهدی نظری افزود: سه چمن مصنوعی در شهرستان داریم که آماه استفاده توسط جوانان و ورزش دوستان است.

,

 

,

وی با بیان اینکه سرای کوهنوردی شهرستان دنا 75 درصد پیشرفت داشته است، گفت:10 پروژه ورزشی در دست اجرا داریم که جذب اعتبارات جهت سرعت بخشیدن به اتمام آنان را در دستور کار خود قرار داده ایم.

,

 

,

نظری عنوان کرد: احداث خانه جوان را در برنامه کار داریم که بودجه آن در حال برگشت به مرکز بود اما اکنون مهمترین کار من در بخش جانان همین خانه جوان است.

,

 

,

ریسس تربیت بدنی شهرستان دنا گفت: ما به دنبال تبعیض بین سی سخت و پاتاوه نیستیم و هیچ یک از مناطق شهرستان دنا برای ما تفاوت ندارد.

,

 

,

وی با اشاره به ظرفیت های شهر توریستی سی سخت برای برگزاری اردوی تیم های ورزشی ملی در رشته های مختلف با جود ارتفاع 2400 متر از سطح دریا، تصریح کرد: پروژه احداث سرای کوهنوردان دنا به سرعت در حال اجرا بوده و پیشرفت 75 درصدی دارد.

, .,

 

,

نظری  خواستار واگذاری بهره برداری از استخر شنای سی سخت و زمین چمن فوتبال به هیئت های ورزشی زیر مجموعه این اداره شد و افزود: در این صورت به طور حتم کمک قابل قبولی به هیئت های ورزشی متولی در راستای بهبود وضعیت موجود می شود.

, .,

 

,

نظری وضعیت زیرساخت های ورزشی در این شهرستان را مطلوب دانست و ادامه داد: نشست با دهیاری ها با هدف بررسی و شناسایی نیازمندی های ورزشی روستاها و اولویت بندی آن ها با هدف ارائه به اداره کل ورزش و جوانان برای تصمیم گیری در دستور کار است.

, .,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه