اخبار داغ

فرمانده سپاه استان البرز:

۳ انبار کالای احتکاری توسط بسیج در البرز کشف شد/ ۱۱۱ طرح محرومیت زدایی استانی در حال اجراست

۳ انبار کالای احتکاری توسط بسیج در البرز کشف شد/ ۱۱۱ طرح محرومیت زدایی استانی در حال اجراست
فرمانده سپاه البرز گفت: ۱۱۱ طرح محرومیت زدایی در استان البرز در حال اجرا بوده و طرح کرامت در ۱۰ نقطه استان کار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه استان البرز درباره سخنرانی اخیر سردار غیب پرور مبنی بر لزوم استفاده از ظرفیت های بسیج و نمود اقدامات عملی جهادگران و بسیجیان در زمینه شناسایی انبار کالاهای احتکاری، محرومیت زدایی در روستاها و خدمت رسانی به زلزله ردگان کرمانشاه به خبرنگار تیتریک گفت: بسیج و سپاه با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به مراجع قانونی و ذی ربط مفسدان و محتکرین معرفی خواهند کرد تا برخورد لازم صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

سردار سید یوسف مولایی با اشاره به اینکه اقدام مذکور در استان البرز پیش از این آغاز شده است، سه انبار احتکار شده شناسایی و به مراجع ذی ربط معرفی شدند که اخبار آن نیز انعکاس داده شد افزود: طرح کرامت دو 10 نقطه استان البرز را برای خدمات رسانی مورد هدف قرار داده است و طرح پیشرفت و آبادانی 2 دهستان استان را به عنوان پایلوت پشتیبانی می کند.

,

وی با اشاره به اینکه گروه های جهادی ترویج ایثارگری است افزود: محرومیت زدایی هدف اصلی سپاه در مناطق روستایی بوده و با آب رسانی در برخی روستاهای استان البرز تا کنون مانع مهاجرت مردم شده است.

سردار مولایی اظهار داشت: ۹۸ گروه جهادی در تابستان سال جاری به مناطق محروم اعزام شده اند و در قالب طرح شهید رهنمون ۸ گروه پزشک در روستا صلواتی به مردم خدمت می کنند.

,
,
,

وی با اشاره به اینکه ساخت 15 مسجد و 70 سرویس بهداشتی در مناطق محروم در حال ساخت است تصریح کرد: ۱۱۱ طرح محرومیت زدایی در استان البرز در حال اجرا بوده و طرح کرامت در ۱۰ نقطه استان کار شده و ۶ گروه نیز به آن اضافه شده است.

سردار مولایی به پخت روزانه ۱۵۰۰ غذای گرم در هر وعده توسط گروه های جهادی زمان وقوع زلزله کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ساخت ۱۷ واحد مسکونی برای زلزله زدگان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه همزمان با اجرای طرح کرامت غربال گری برای شناسایی بیماری ها در روستاهای البرز نیز انجام گرفت خاطرنشان داشت: سپاه و بسیج بیشترین فعالیت خود را به خدمات رسانی به عموم اختصاص داده است.

,
,
,
,
,

سردار مولایی گفت: 23 آبان 96 به مناطق زلزله زده ورود کردیم و استقرار در 8 روستا انجام شد و مقر اول ما تپانی و مقر دوم قلعه بهادری بود و در ادامه با موسسه خاتم، اداره برق، بخشداری، بنیاد مسکن و ... ارتباطات انجام و با علمای اهل سنت و مسئولین بسیجی منطقه جلسه ای برگزار شد.

,

وی به جانمایی 456 سکو در 20 روز اول اشاره کرد و گفت: سه روز اول اسکان چادر صورت گرفت و 236 تریلر از البرز در قالب نیازهای اساسی به سرپل ذهاب اعزام شد و شاهد طبخ روزانه 10 هزار پرس غذا و توزیع 2 هزار پرس غذا در وعده بودیم و 20 گروه جهادی پزشکی، دندانپزشکی، روانشناسی، متخصص و ... در منطقه حضور داشتند.

,

سردار مولایی با اشاره به توزیع 64 هزار و 300 لیتر سوخت و جانمایی 145 کانکس حمام دستشویی افزود: رسیدگی به خانواده متوفی و ایثارگر و کمک به قرارگاه خاتم برای راه اندازی کانکس های ساندویچ پنلی از جمله اقداماتی بود که انجام دادیم و 180 کانکس به این 500 خانوار توسط بنیاد مسکن اختصاص یافت.

,

فرمانده سپاه استان البرز در خاتمه خاطرنشان داشت: در اجرای طرح کرامت ۱۰ منطقه آلوده در استان البرز به مواد مخدر و اعتیاد شناسایی شده است که بیشتر در مناطق حاشیه نشین هستند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه