اخبار داغ

پلمپ ۱۲ انبار کالاهای احتکار شده در ایرانشهر

پلمپ ۱۲ انبار کالاهای احتکار شده در ایرانشهر
رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت ایرانشهرگفت: 12 انبار کالای احتکاری در این شهرستان شناسایی و پلمپ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معظم محمود زاده در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: در طی 20روز گذشته، 12انبار کالا که محتوای آنها در سامانه جامع انبارها به ثبت نرسیده بود، شناسایی و پلمپ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
وی ادامه داد: در این انبارها کالاها از قبیل روغن خوراکی، قند و شکر، رب گوجه فرنگی، برنج، حبوبات، کنسروجات، انواع پودر و مایع شوینده، لوازم خانگی، لوازم یدکی موتور سیکلت، انواع لوازم ارایشی و بهداشتی که تاثیر زیادی در سبد خانوار دارند بوده است.
وی ارزش این کالاهای کشف شده را بیش از ۲۵ میلیارد ریال عنوان و افزود: پس از تنظیم صورتجلسه با هماهنگی تعزیرات حکومتی نسبت به پلمپ انبارها اقدام شده است.
وی تاکید کرد: باید همه مسئولان انبارها، اطلاعات موجودی کالا و اقلام انبار خود را در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهدار کالای کشور به نشانی (www.nwms.ir) ثبت کنند چرا که کالاهای ثبت نشده موجود در انبارها احتکار محسوب می‌شود و فرد خاطی تحت پیگرد قانون قرار خواهد گرفت.
این مسئول شفافیت در موجودی کالاهای انبار شده را از جمله مزیت‌های سامانه انبار ذکر کرد و افزود: با داشتن اطلاعات انبارها، احتکار و اختفای کالاها کاهش می‌یابد.
وی در پایان تاکید کرد: مردم می توانند هرگونه، گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و غیره را با شماره 124اطلاع رسانی کنند تا در سریعترین زمان ممکن پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/
 
, ،,
,
,
, ،,
, ،,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه