اخبار داغ

آیت الله موحدی‎کرمانی:

پیوستن به « FATF» تبعات خطرناکی به دنبال دارد/ مطمئنم شورای نگهبان آن را رد می‌کند

پیوستن به « FATF» تبعات خطرناکی به دنبال دارد/ مطمئنم شورای نگهبان آن را رد می‌کند
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه پیوستن به « FATF» تبعات خطرناکی به دنبال دارد، گفت: مجلس باید هوشیار باشد و دقت کند و این را تصویب نکند، اگر هم تصویب کند من مطمئنم شورای نگهبان آن را رد خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  اعضای شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با آیت الله موحدی کرمانی دیدار و گفت وگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 آیت الله موحدی کرمانی در این دیدار درباره سوالی پیرامون بررسی FATF در مجلس گفت: حتما این یک چیز خطرناکی است و مجلس باید بیدار و مراقب باشد.
,
 
,
امام جمعه موقت تهران افزود: دشمن در این برنامه وارد شده و سهیم است و حتما باید نمایندگان مجلس دقت کنند و لایحه را دقیقا بررسی کنند و حرف های منتقدان را بشنوند.
,
 
,
رئیس شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: این معاهده باعث می شود به طور مثال اگر ما بخواهیم کمکی به حزب الله و امثال آنها بکنیم، جلوی ما را می‌گیرد و غیر از این هم مسائل خطرناکی را به دنبال خواهد داشت.
,
 
,
آیت الله موحدی کرمانی ادامه داد: به اعتقاد بنده در مرحله ابتدایی مجلس باید هوشیار باشد و دقت کند  و این را تصویب نکند، اگر هم تصویب کند من مطمئن هستم شورای نگهبان آن را رد خواهد کرد.
,
 
,
آیت الله موحدی کرمانی ادامه داد: شورای نگهبان هم که رد کند به مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد آمد و من معتقدم این مجمع کاملا بیدار است، ممکن است تعغیراتی دهد ولی من به مجمع امیدوار هستم. البته به شورای نگهبان هم امیدوارم و انشالله این معاهده به سرنوشت خوبی تمام خواهد شد.
,
 
,
* اشرافیگیری در مرقد امام را نمی پسندم
,
 
,
وی در قسمت دیگری از سخنان خود به ساده زیستی امام (ره) اشاره کرد و گفت: امام به ساده زیستی بسیار تاکید داشت و مخالف اشرافیگری بود، رهبر معظم انقلاب هم همین طور است.
,
 
,
رئیس شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: حالا یک اتفاقی درساختمان مرقد امام افتاده و شاهد یک وضع نامطلوبی هستیم و بنده این وضع را نمی پسندم.
,
 
,
آیت الله موحدی کرمانی اضافه کرد: همانگونه که امام در زمان حیات از اشرافیگری دور بود باید الان هم حرم ایشان چهره اشرافیگیری نداشته باشد، حالا چه کسی این تصمیم را گرفته که حرم اینگونه باشد را نمی دانم ولی با این وضعیت و چهره ساختمان حرم موافق نیستم.
,
 
,
*  انتقاد و گلایه آیت الله موحدی کرمانی از رسانه ملی
,
 
,
وی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد و گلایه از رسانه ملی تصریح کرد: متاسفانه صداوسیما دو هفته است که مجمع تشخیص مصلحت نظام را نشان نمی دهد و گویا می خواهند کاری کنند مجمع به فراموشی سپرده شود و من واتقعا از صداوسیما گلایه دارم.
,
 
,
آیت الله موحدی کرمانی گفت: چرا رسانه ملی مجمع تشخیص مصلحت نظام را نشان نمی دهد که مردم ببینند مصوبات این مجمع چه هست، مردم باید حضور مجمع را شاهد باشند. در مجموع متاسفانه مجمع تشخیص مصلحت مظلوم واقع شده است، نه از حضور نیروهای مجمع استفاده می شود نه فعالیت های مجمع که جایگاه رفیعی دارد به مردم نشان داده می‌شود تا مردم مصوبات آن را ببینند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه