اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد؛

برخورد جدی با مخلان نظم بازار و احتکار کنندگان کالا در استان زنجان

برخورد جدی با مخلان نظم بازار و احتکار کنندگان کالا در استان زنجان
رئیس کل دادگستری استان زنجان از برخورد جدی با مخلان نظم بازار و احتکار کنندگان کالا در استان زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در نخستین جلسه شورای قضایی استان زنجان اظهار کرد: جهت تسریع و تسهیل در  ارائه خدمات و پیگیری امورات  بصورت سیستمی بین سازمانهای تابعه قوه قضائیه استان از اولویت برنامه های استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

رئیس شورای قضایی استان زنجان خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی در برخورد با مخلان نظم بازار و احتکار کنندگان  کالا شتاب و دقت بیشتری داشته باشد.

,

حجت الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به اینکه آمار کالبد شکافی  در استان بالاست افزود: اصل بر این است که به طرق مختلف علت مرگ های مشکوک را پیدا کنیم و قرار نیست همه اجساد را کالبد شکافی کنیم چرا که جسد انسان مومن و مسلمان حرمت دارد .

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان استقرار قاضی ویژه  اجرای احکام در زندان را جهت رسیدگی به مشکلات زندانیان در کمترین زمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: جهت پیگیری پرونده و وضعیت زندانیان سیستم CMS در اداره زندانها با نیروهای کافی راه اندازی خواهد شد.

,

حجت الاسلام صادقی نیارکی بیان کرد: جلسات شورای قضایی استان  بصورت منظم با تعیین اولویت در هر ماه در یکی از سازمانهای تابعه برگزار خواهد شد.

,

در ابتدای این جلسه روسای سازمانهای تابعه قوه قضاییه در استان گزارشی از اقدامات و برنامه های در دست اقدام  حوزه مربوطه ارائه کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه