اخبار داغ

نارضایتی خانواده ها از پوشش نامناسب لباس مدارس

نارضایتی خانواده ها از پوشش نامناسب لباس مدارس
شاید پوشش نامناسب دانش آموزان و به خصوص دختران را می توان یکی از بحث های مهمی دانست که باید در مورد آن تصمیات جدی تری گرفت؛ مسأله پوشش مدارس طی سال های اخیر شکل جدی به خود گرفته و ضابطه مند شده است اما درحال حاضر این مسأله به طور کامل قطعی نشده و در حال خروج از مسیر اولیه می باشد.
[

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی دانا، با نزدیک شدن به فصل پاییز و بازگشایی مدارس بازار لوازم التحریر و کیف و کفش و روپوش مدارس داغ می شود،بازاری که فروشندگان انتظار رونق چشمگیر و خانواده ها انتظار فروش فوق العاده و تخفیف ویژه را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

روزهای قبل از شروع سال تحصیلی همه در تکاپوی  خرید لوازم التحریر و لباس نو هستند تا با ظاهری جدید پا به مدارس و دانشگاهها بگذارند.

,

 شاید پوشش نامناسب دانش آموزان و به خصوص دختران را می توان  یکی از بحث های مهمی دانست که باید در مورد آن تصمیات جدی تری گرفت؛ مسأله پوشش مدارس طی سال های اخیر شکل جدی به خود گرفته و ضابطه مند شده است اما درحال حاضر این مسأله به طور کامل قطعی نشده و در حال خروج از مسیر اولیه می باشد.

,

 معمولا دانش آموزان به دنبال تنوع هستند و از این که چند سال متوالی یک مدل لباس بپوشند، خسته می‌شوند و به سراغ لباس هایی می روند که شاید با محیط فرهنگی مدارس هیچ سازگاری نداشته باشد.

,

اما بر اساس نظرسنجی به عمل آمده از دانش آموزان، درصد بالایی از آن‌ها خواهان تغییر لباس بوده‌اند،نارضایتی بسیاری از خانواده‌ها از تغییرهای سال به سال لباس مدارس لباس‌هایی که به علت نامرغوب بودن، تنها در روزهای اول سال تحصیلی «نو» به نظر می‌رسند و توجیه مسئولان برای این همه تغییرات پی در پی شاید باعث شده است که دانش آموزان به سمت پوشیدن لباسهای نامتعارف بروند که همین امر باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای آنها و خانواده هایشان شده است.

,

دانش‌آموزانی که بعد از محیط خانواده باید در مدارس بیاموزند که قانع و کم توقع باشند؛ آیا جز تغییر در لباس و ظاهر آن‌ها، هیچ راه دیگری برای تغییر روحیه دانش‌آموزان وجود نداردیکی از اهداف مهم لباس‌های فرم مدارس جلوگیری از بروز مشکلات روانی دانش‌آموزانی بوده است که مشکلات مالی دارند، اما گویا این طرح خود باعث بروز مشکلاتی دیگر در همین زمینه شده است.

,

 به هر حال شاید بهتر بود که مسئولان به دنبال راه حل بهتری برای اجرای رضایتمندتر این طرح باشند، و با نظارت دقیق‌تر بر تولیدی‌ها طول عمر لباس‌های فرم دانش‌آموزان را افزایش دهند تا دانش اموزان به جای اینکه بیشتر وقت خود را صرف لباس و ظاهر خود کنند بیشتر تمرکز خود را برای یادگیری و کسب علم ودانش بگذارند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه