اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خبر داد:

اعطای کارت خرید به مددجویان کشور

اعطای کارت خرید به مددجویان کشور
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از اعطای کارت خرید به مددجویان تحت پوشش کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید پرویز فتاح بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با اعلام این خبر افزود: این تصمیم با هماهنگی دولت، مجلس و نهادهای ذیربط حمایتی برای جبران قدرت خرید خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اتخاذ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: سیاست های مربوط به این حمایت از سوی دولت طی هفته آینده با ابلاغ آیین نامه مربوط مشخص و در اختیار نهادهای حمایتی قرار می گیرد.

,

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه با اقدامات کمیته امداد تاکنون ۲۷۰ هزار نفر از چتر حمایتی این مجموعه خارج و توانمندسازی شده اند گفت: در راستای همین برنامه طی دو سال گذشته برای ۸۰۰ هزار نفر تسهیلات پرداخت شده که با استقبال بانک های عامل نیز مواجه بوده است.

,

فتاح ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته از سوی اصحاب رسانه و حمایت های بی دریغ امام جمعه تبریز میزان عوایدی صندوق های صدقات استان نیز در شش ماه گذشته رشد ۲۱ درصدی نشان می دهد.

,

وی با تقدیر از موقع شناسی مردم آذربایجان شرقی در حمایت از فعالیت های انقلابی کمیته امداد به منظور محرومیت زدایی از این استان این امر را ناشی بالا بودن روح انقلابی و بصیرت مردم این خطه عنوان کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه