اخبار داغ

معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات مطرح کرد؛

خدمت رسانی ۶۰ موکب ایرانی در نجف اشرف به زائران اربعین حسینی

خدمت رسانی ۶۰ موکب ایرانی در نجف اشرف به زائران اربعین حسینی
معاون ستاد بازسازی ستاد عتبات عالیات نجف اشرف گفت:قریب ۶۰ موکب در نجف اشرف از سراسر کشور ایران حضور دارند و به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ رحمان احمدی معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف و مسئول اربعین سال ۹۷ رفسنجان در جمع خبرنگاران در نجف اشرف صبح امروز اظهار داشت : با توجه به اینکه موکب های ما طبق سنوات گذشته کمی دیرتر از موعد مقرر حرکت کردند و مشکلاتی در مرز پیش آمد نتوانستند بارها را به موقع به نجف اشرف برساند از لحاظ تغذیه ای مشکلات کمی به وجود آمد که با همکاری آقای فداکار و دیگر دوستان رفع گردید .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  راه آرمان,

وی با بیان اینکه ما از نظر اسکان هیچ مشکلی نداریم تصریح کرد :زودتر از موعد مقرر جاها و مکان ها ساماندهی شده است پیش روهای موکب ها برای ما مشکلاتی داشت که این مشکلات رفع شد .

,

احمدی با اشاره به اینکه امسال زودتر از موعد پارسال موکب تغذیه ای در نجف اشرف آغاز گردید افزود :روزانه ۳۰۰ هزار نفر را از نظر تغذیه ای و اسکان در نجف اشرف ساماندهی می شوند .

,

وی به تغییرات اقلیمی آب و هوا در نجف اشرف اشاره کرد و گفت :چند شب گذشته باران سیل آسا و بی نظیری در نجف اشرف آمد ما زیر زمین ها و طبقه های منفی ۲ صحن حضرت زهرا (س) را برای چنین مواقعی نگه داشته بودیم تمام مسافران را در این زیرزمین اسکان دادیم و با تقسیم کاربین همکاران حتی عراقیهایی که زیر باران مانده بودند را اسکان دادیم و مشکل خاصی نداشتیم .

,

معاون ستاد بازسازی ستاد عتبات عالیات نجف اشرف ادامه داد :قریب ۶۰ موکب در نجف اشرف از سراسر کشور ایران حضور دارند .

,

احمدی خاطرنشان کرد :مسئولین همه پای کار هستند و تاکنون مشکلاتی نداشتیم ما باید همیشه در مراسم پیاده رویی اربعین از مردم عقب باشیم باید به موقع شروع کنیم و به موقع به پایان برسانیم تا سرویس دهی خوبی در این ایام داشته باشیم .

,

وی اذعان داشت :با توجه به زائرینی که وارد نجف می شوند ما غذا پخت می کنیم و تعدادی از موکب های عراقی هستند که با آنها تعامل کاری داریم .

,

رحمان احمدی گفت :با وجود مشکلات اقتصادی و ارزی اما هیچ مشکلی از نظر تغذیه ای و خرید مواد غذایی نداشتیم استقبال مردمی تاکنون خوب بوده است .

,

معاون ستاد بازسازی ستاد عتبات عالیات نجف اشرف بیان داشت : مسئولین باید زمانیکه اربعین تمام شد برای سال آینده کار کنند تا اربعین بهتر و پویاتری رقم بخورد .

,

وی گفت :ما چند موکب را جهت برگشت زائران نگه می داریم و برای ما عراقی و ایرانی فرقی ندارد وظیفه ما خدمت رسانی به زائرین امام حسین (ع) است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه