اخبار داغ

رییس حوزه هنری اصفهان:

رونمایی از پوستر جشنواره فیلم مقاومت افتخاری برای اصفهان است/۹۰۰ اثر از ۷۳کشور در جشنواره حضور دارند

رونمایی از پوستر جشنواره فیلم مقاومت افتخاری برای اصفهان است/۹۰۰ اثر از ۷۳کشور در جشنواره حضور دارند
رییس حوزه هنری اصفهان گفت : رونمایی پوستر جشنواره فیلم مقاومت در اصفهان، افتخاری دیگر برای این شهر است و امیدوار هستیم برای دوسال آینده جشنواره شانزدهم فیلم مقاومت نیز در اصفهان برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی احمدی فر در گفت و گو با صاحب نیوزاظهار کرد: جشنواره فیلم مقاومت درتهران برگزار می شود اما به عنوان یک بخش ویژه، پوستر این جشنواره را با حضور خانواده های شهیدان اقدامی و شیروانیان در اصفهان رونمایی کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: این جشنواره از پنجم تا نهم آذر ماه با حضور فیلم سازان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد که در بخش بین المللی پیشرفت خوبی نسبت به سال‌های قبل را شاهد هستیم به گونه ای که تا کنون 900 اثر از 73 کشور درخواست شرکت در این جشنواره را داشته اند.

,

رییس حوزه هنری اصفهان گفت: جشنواره فیلم مقاومت پس از10 دوره برگزاری از دوره یازدهم با اتخاذ راهبردهای بین المللی و هدف گذاری سینمایی در عرصه بین الملل به صورت بین المللی برگزار می شود و مورد توجه هنرمندان و سینماگران مستقل دنیا قرار گرفته است.

,

وی خاطر نشان کرد: رونمایی پوستر این جشنواره به حق در اصفهان برگزار شده است و این افتخاری دیگر برای این شهر است، امیدوایم برای دوسال آینده جشنواره شانزدهم فیلم مقاومت نیز در اصفهان برگزار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه