اخبار داغ

مدیرانی که توان کار کردن ندارند، کنار بروند

مدیرانی که توان کار کردن ندارند، کنار بروند
رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه فشار اعضای شورا را به مدیران خود بیاورید تا کارها در شهرداری پیش رود، گفت: هر مدیری توان کار کردن ندارد، کنار برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، سید امیر حسین علوی صبح امروز در جلسه شصت و دومین جلسه شورای شهر رشت با بیان اینکه تک تک اعضای شورا برای کمک به سرپرست شهرداری تلاش کردند و این مهم در زمان مدیریت آقای نصرتی هم در مسائل استانی و کشوری انجام شده است اظهار کرد: در بحث خرید اتوبوس ها، شخص بنده کمک کردم تا مذاکرات با خریدار صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , 8دی, ، سید امیر حسین علوی صبح امروز در جلسه شصت و دومین جلسه شورای شهر رشت با بیان اینکه تک تک اعضای شورا برای کمک به سرپرست شهرداری تلاش کردند و این مهم در زمان مدیریت آقای نصرتی هم در مسائل استانی و کشوری انجام شده است اظهار کرد: در بحث خرید اتوبوس ها، شخص بنده کمک کردم تا مذاکرات با خریدار صورت گیرد.,
وی خطاب به سرپرست شهرداری گفت: اعضای شورا برای تامین قیر مکاتبات لازم را انجام داده اند.
,
 
,
رئیس شورای شهر رشت در مورد پرداخت حقوق نیز با طرح این پیشنهاد که اول پرسنل حقوق بگیرند بعد برای مدیران اقدام شود افزود: این مدلی است که در برخی از کلانشهرها صورت می گیرد.
,
 
,
علوی با اشاره به اینکه برخی مسایل جز موضوعات معطله است و نمیتوان گفت قیر نداریم تا چاله مرمت شود افزود: مردم هم مثل پرسنل از ما انتظار دارند باید پاسخگوی انتظارات مردم باشیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه اعتبار فروش پروژه تجاری گلسار نباید صرف پرداخت حقوق و بدهی شود و سرمایه شهرداری فروش رفته و باید سرمایه بر می گشت اذعان کرد: ضرر فروش این سرمایه در این مدت با افزایش قیمت ارز، ضرر زیادی بوده است این پول برای سرمایه گذاری بود اگر هم می خواستید حقوق دهید، باید از شورا مجوز می گرفتید.
,
 
,
رئیس شورای شهر رشت خطاب به سرپرست شهرداری اظهار کرد: جای مدیر اجرایی و عضو شورا عوض نشود، شما وظیفه اجرایی دارید و عضو شورا هم وظیفه سوال دارد. می دانم برای سرپرستی که حق عزل و نصب ندارد، پاسخگویی هم سخت است، فشار اعضای شورا را به مدیران خود بیاورید تا کارها در شهرداری پیش رود.
,
 
,
وی تصریح کرد: این موضوع پذیرفتنی نیست که مسائل مطرح شده، شخصی قلمداد گردد هر مدیری توان کار کردن ندارد، کنار برود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه