اخبار داغ

سردار نقدی در جمع یک هزار بسیجی خراسان شمالی:

مهمترین دستاورد چهل سالگی انقلاب خلاصی از شرق و غرب است/ کسب رتبه هجدهم اقتصاد دنیا نتیجه ایستادگی و مقاومت

مهمترین دستاورد چهل سالگی انقلاب خلاصی از  شرق و غرب است/ کسب رتبه هجدهم اقتصاد دنیا نتیجه ایستادگی و مقاومت
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه، خلاص شدن از دست شرق و غرب را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سالگی انقلاب برشمرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک ، سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع یک هزار نفری بسیجیان در بجنورد با اشاره به اینکه رییس جمهور آمریکا، دولت عربستان را گاو شیرده خطاب کرده است، اظهارکرد: قبل از انقلاب نیز دولت پهلوی مانند گاو شیرده ای بود که دولت آمریکا، آن را می دوشی در انقلاب کسی شعار ارزانی و گرانی نداده بلکه شعار استقلال آزادی، جمهوری اسلامی داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک ,

سردار نقدی با بیان اینکه کشور ایران و مسئولان مملکت در زمان قبل از انقلاب هیچگونه استقلالی نداشتند، خاطرنشان کرد: در خاطرات منتشرشده از نزدیکان پهلوی، آمده است که شاه حتی اختیار انتصاب وزیران کشور را نیز نداشته است و آمریکا همه‌کاره کشور بوده درحالی‌که ایران اکنون دارای اقتدار است.

,

وی با اشاره به عدم وجود آزادی بیان قبل از انقلاب، گفت: پس از انقلاب آزادی بیان در کشور وجود دارد و مردم دارای حق رأی هستند درحالی‌که پیش از انقلاب نه تنها حق رأی برای مردم وجود نداشت، بلکه اگر کسی به شرایط کشور اعتراض می کرد به شکل وحشیانه ای سرکوب می شد.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آیت الله غفاری و آیت الله سعیدی از نمونه های بارز افرادی هستند که به دلیل انتقاد به وضع مملکت به زندان های شاه افتادند و زیر شکنجه های وحشیانه رژیم شاهنشاهی به شهادت رسیدند.

,

سردار نقدی ادامه داد: امروز مردم ما می توانند آزادانه در همه موضوعات انتقاد کنند اما برخی هستند که نادانسته یا از روی دشمنی، از عدم وجود آزادی در کشور می نالند.

,

وی با اشاره به نشر مطالب مغایر با مشی جمهوری اسلامی توسط برخی رسانه های داخلی، اظهار کرد: آزادی بیان یعنی روزنامه های زنجیره ای که از بیت المال پول می گیرند،  آزادانه علیه ارزش های جمهوری اسلامی مطلب می نویسند.

,

وی به وجود برخی کاستی‌ها و مشکلات در کشور اشاره کرد و گفت: نباید در انقلابی که آرمان آن رسیدگی به مستضعفین و مبارزه با اشرافیگیری است، در انتخابات به اشرافی ترین کاندیدا رای بدهیم و بعد مقصر بروز مشکلات را انقلاب بدانیم.

,

سردار نقدی با بیان اینکه اداره کشور در دست مردم است، گفت: مردم با رای خود، رییس جمهور و نماینده تعیین می کنند و سرنوشت کشور را رقم می زنند.

,

وی تعریف مردم سالاری را این طور بیان کرد که با وجود اینکه ولی‌فقیه عدم خوش‌بینی خود نسبت به توافقات را اعلام کرده بودند اما انتخاب‌ها به ‌گونه‌ای دیگر رقم خورد و ما شاهد آن هستیم که مسئولین اجرایی کشور برای حل مشکلات همچنان به خارج از کشور امیدوارند.

,

وی در ادامه از ارتقا وضعیت اقتصادی باوجود تحریم‌های فلج‌کننده علیه ملت ایران خبر داد و تصریح کرد: از رتبه ۲۶ دنیا اکنون به رده هجدهم اقتصاد در جهان رسیده‌ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه