اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان

اگر فرماندهان جنگ نرم خصوصیات شهدا را داشته باشند پیروز خواهیم بود

اگر فرماندهان جنگ نرم خصوصیات شهدا را داشته باشند پیروز خواهیم بود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان گفت: شهدای جنگ سخت ویژگی‌های خاصی دارند که اگر امروز فرماندهان جنگ نرم و مسئولین ما آن خصوصیات را داشته باشند قطعاً پیروز میدان خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، با همکاری پایگاه شهید مدرس و پایگاه محدثه شهر گوجان یادواره شهید عبدالصالح مجرد در شهر گوجان برگزار گردید.

در این برنامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان گفت: کسی که همچون شهید در این دنیا زندگی نکند، همچون شهید هم از دنیا نخواهد رفت و حضور در مراسم شهدا به نحوی ادای دین به شهداست و این پیام را می‌رساند که می‌خواهیم همچون شهدا باشیم و راه و مسیر شهدا را بپیماییم و الا شهدا به یادواره نیاز ندارند.

حمید یزدانی بیان کرد:برگزاری یادواره‌های شهدا تأثیر مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و حضور در این مراسم نشان‌دهنده درک است چراکه با حضور در این یادواره‌ها انسان می‌تواند بهره ببرد.

وی اظهار داشت: شهدا مظهر ایثار، مقاومت و ازخودگذشتگی هستند که به تمام مواهب مادی و دنیایی پشت کرده و از جان خود گذشتند تا یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتد و امروز تکریم مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیرقابل‌انکار برای تمامی ما می‌باشد.

یزدانی اظهار داشت: شهدای جنگ سخت ویژگی‌های خاصی دارند که اگر امروز فرماندهان جنگ نرم و مسئولین ما آن خصوصیات را داشته باشند قطعاً پیروز میدان خواهند بود.

وی در پایان گفت: شهدا آبروی محله، شهر و آبروی کشور ایران اسلامی ما هستند و یکی از وظایف نسل کنونی و همه اقشار جامعه؛ زنده نگه‌داشتن یاد، نام و خاطره شهدا و تکریم و احترام خانواده‌های این عزیزان است.
 
انتهای پیام/590پ
 
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه