اخبار داغ

فیلم/ تجمع بیش از 600 دانشجوی اردبیلی در آستانه چهل سالگی انقلاب

فیلم/ تجمع بیش از 600 دانشجوی اردبیلی در آستانه چهل سالگی انقلاب
بیش از 600 نفر از دانشجویان بسیجی از دانشگاه های سراسر استان اردبیل در چهل سالگی انقلاب اسلامی با شعار من انقلابی ام تجمع کرده و توطئه های دشمنان اسلام و استکبار جهانی را در مهدیه شهرستان اردبیل محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، بیش از 600 نفر از دانشجویان بسیجی از دانشگاه های سراسر استان اردبیل در چهل سالگی انقلاب اسلامی با شعار من انقلابی ام تجمع کرده و توطئه های دشمنان اسلام و استکبار جهانی را در مهدیه شهرستان اردبیل محکوم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در این تجمع بزرگ دانشجویان بسیجی در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، اظهار داشت: همدلی و همگرایی، نیاز جامعه امروز ماست و چیزی است که همه در حال حاضر به آن نیاز داریم و دانشجویان انقلابی نیز با تکیه بر علم و دانش خود و با اتحاد و انسجام باید به سمت عمل گرایی حرکت کنند.

, سبلان‌ما,

حجت الاسلام حجت ابراهیمی با اشاره به اینکه نقشه های راه در حوزه های علمی، فرهنگی و آموزشی ترسیم و تدوین شده و در آستانه چهل سالگی انقلاب دیگر جایی برای آزمون و خطا نیست بلکه باید عمل کرد، افزود: باید همه دانشجویان بر اساس آرمان های انقلاب اسلامی و نقشه های راه تدوین شده برای توسعه و ارتقای همه جانبه کشور حرکت کنند و بر اساس این مسیرهای مشخص شده نقاط ضعف و قوت حوزه های مختلف را شناسایی و بررسی کنند.

,

وی با بیان اینکه یک دانشجویی انقلابی با الگو گرفتن از شهدای جنگ تحمیلی و جبهه مقاومت و با تکیه بر ولایت فقیه باید تمامی خلع های کشور را بررسی و برطرف کنند، تصریح کرد: باید امید مردم را نسبت به آینده روشن نظام جمهوری اسلامی پررنگ تر کرد.

,

مسئول تعلیم وتربیت سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: مردم همیشه در عرصه های مختلف نظام و از روزهای نخست نهضت انقلاب تا کنون حاضر بوده اند و در شرایط مختلف توطئه های دشمنان را نیز تشخیص و خنثی کرده اند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه