اخبار داغ

آنچه در خطبه های نمازجمعه کهگیلویه وبویراحمد مطرح شد:

اداره صمت با صف های گوشت عزت مردم را لکه دار کرد/محکومیت سوء قصد به رئیس کل دادگستری از سوی مردم و مسئولان

اداره صمت با صف های گوشت عزت مردم را لکه دار کرد/محکومیت سوء قصد به رئیس کل دادگستری از سوی مردم و مسئولان
ظهر امروز آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

خطیب جمعه چرام: ذهنیت منفی از دولت نتیجه عملکرد ضعیف مدیران و ادارات است

, خطیب جمعه چرام:, ذهنیت منفی از دولت نتیجه عملکرد ضعیف مدیران و ادارات است,


حجت الاسلام افشار امام جمعه چرام در جمع مردم شهر چرام در نمازجمعه این هفته چرام گفت: یکی از این ادارات ضعیف صنعت ومعدن کهگیلویه وچرام است، باید بپرسیم چه نظارتی بر بازار دارید؟ اگر توان نظارت ندارید بگذارید کسانی که میتوانند بیایند ومدیریت کنند.

,
,



وی در ادامه افزود:مردم چه گناهی کردند که باید تورم وگرانی افسار گسیخته را تحمل کنند، چرا اجناس قبل وبعد از گران شدن دلار قیمتشون تفاوتی نکرده است.
 

,
,
,
,


خطیب جمعه چرام اظهار کرد: گوشت قرمز گوسفندی بیش از دوبرابر قیمت شده و بعضی خانواده ها گوشت را از سبد غذایی بخاطر گرانی وعدم نظارت موثر  بر بازار از سبد خانوار حذف کردند.

,
,

 

,


وی افزود:می خواهید با ۳۵۰ کیلو گوشت یخ زده گوسفندی شهر چرام و۱۰۰ کیلو گوشت شهر سرفاریاب را مدیریت کنید وبازار را کنترل کنید، یک شهرستانی که حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد. با ۴۵۰ کیلو گوشت بازارش قابل کنترل است؟
 

,
,
,


حجت الاسلام افشار در ادامه تصریح کرد: آقایان اداره صنعت ومعدن عزت مردم را لکه دار کردید با چه وضعیتی در صف برای یک کیلو گوشت به مردم توهین کردید. من به نمایندگی از مردم شهرستان از  استاندار محترم  نماینده ی محترم و مدیرکل محترم صنعت ومعدن تقاضامندم به این مساله ی آشفتگی بازار وبی تدبیری مسولین صنعت و معدن شهرستان ورود کنند اگر اقدام نکنند در هفته های آینده مطالبی را خواهم گفت که تکلیف مردم را روشن میکنم.

,
,



وی افزود: مردم منتظر اقدام نماینده، استاندار محترم ومدیرکل ومسولین استانی هستند.

,
,
,

 

,


خطیب جمعه چرام با اشاره به تحولات منطقه عنوان کرد: اهداف سفر منطقه‏اى مقامات آمریکایى به ۸ کشورعربى‏ پمپئو وزیر خارجه آمریکا در این سفر که از سه شنبه آغاز شد، به ‏دنبال این است تا با بازدید از ۸ کشور که قرار است با دستور آمریکا و در سایه حمایت‏هاى رژیم صهیونیستى،عضو ناتوى عربى شوند، زمینه را براى اجراى آن مهیا کند.

,
,

 

,


وی افزود: چراکه با خروج احتمالى نظامیان آمریکایى از سوریه، ترامپ به‏دنبال آن است تا بار امنیتى منطقه را به دوش کشورهاى عربى بیندازد و بهترین گزینه در این مورد تشکل ناتوى عربى است.

,
,



این مسئول در ادامه گفت: البته تحلیل شخصی اینجانب است بنوعی شکست در سوریه را به این نحو میخواهند بپوشانند وقدرت پوشالی آمریکا که شکسته است را کسی متوجه نشود.
 

,
,
,
,


وی افزود: امنیت رژیم صهیونیستى به‏نوعى عاریتى بوده و آمریکا با تضعیف دیگر کشورها سعى دارد تا امنیت این رژیم را تأمین کند. ضامن اصلى امنیت اسرائیل نیز حضور نظامى آمریکا در منطقه است.


حجت الاسلام افشار در ادامه گفت: به ‏همین‏ دلیل پیام خروج نظامیان آمریکایى از سوریه براى اسرائیل به‏معناى نوعى «شوک امنیتى » تلقى مى‏شود و همین مسأله اسرائیل را بسیار نگران کرده است.

,
,
,
,
,


 در حالى که رژیم صهیونیستى امنیت خود را وابسته به حضور نظامى آمریکا در منطقه مى‏بیند، در مقابل، ایران صاحب نوعى امنیت درون زا است. این امنیت براساس اتکاى به استقلال و قدرت مردم استوار است. سفر همزمان وزیر خارجه و مشاور امنیت ملى آمریکا به کشورهاى عربى در راستاى ایجاد نوعى امنیت‏ سازى براى رژیم صهیونیستى است.

,
,



این مسئول افزود:پمپئو وزیر خارجه آمریکا گفته است که موضع همچنان همان است، توقف رفتار انقلابی ایران است و پاسخ_مردم این بود که جناب پمپئو موضع ملت ایران همچنان همان "مرگ بر آمریکا" است...و مردم مثل این چهل سال در جشن انقلاب جواب شما را خواهند داد.

,
,
,

 

,

*******************************

, *******************************,


امام جمعه شهرستان لنده گفت: مردم و مسئولان استان کهگیلویه وبویراحمد سوء قصد به رئیس کل دادگستری استان را محکوم و خواستار برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی شده اند.

,
, امام جمعه شهرستان لنده گفت:, مردم و مسئولان استان کهگیلویه وبویراحمد سوء قصد به رئیس کل دادگستری استان را محکوم و خواستار برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی شده اند.,



حجت السلام سید هدایت الله محمودی اصل در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به تحریم های دشمنان و تهدیدات آنان گفت: در چهار دهه گذشته دشمنان باتهدیدات و تحریم های خود فکر می کردند که با اعمال این تحریم ها می توانند به نظام ما ضربه وارد کنند و این در حالی است که ملت ما از این تحریم ها را با شعار ما می توانیم  به فرصت تبدیل کرد.

,
,
,


وی افزود:  امسال ملت و نظام و رهبری ایران جشن چهل ساله خود را باشکوه با تجربه چهل ساله ای که به دست آورده است را در سایه دستاوردهای عظیم خود با راهبرد ما می توانیم برای عبور از مشکلات کشور در پیش خواهد گرفت.

,
,


امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: اوایل انقلاب وقتی به امام راحل خبر دادند که آمریکا رابطه خودش را با ما قطع کرد امام راحب خطاب به شهید چمران فرمودند: الحمدلله قدر به رابطه خودش عامل موفقیت و سرپا ایستادن ما خواهد شد حقیقت هم این شد که تحریم‌ها اگر چه آسیب هایی دارد ولی برکاتی هم دارد وقتی خیلی از نیازهای کشور قطعات امسال هم رو به ما ندادند باعث شد تا خودمان مطالعه کنیم و خودمان قرار و طراحی و به دست بیاریم و نیازهای کشور حقیقت خیلی از پیشرفت های کشور به برکت تحریم‌ها به دست آمده است که  روحیه انقلابی رمز پیشرفت کشور و عبور از مشکلات است.

,
,


وی اظهارکرد: امروز هم وظیفه مسئولان کشور در شرایطی به وجود آمده که کشور و حل مشکلات خود هستند که روی قول اروپایی ها حساب نکنند چرا که ۴ ماه پیش نیز مقام معظم رهبری فرمودند امیدی به وعده‌های کشورهای اروپایی هم نداشته باشید برابر توصیه دو روز قبل رهبر انقلاب فرمود با این راهرو با عقلانیت انتخاب کرد واقع نگر باشیم .

,
,


محمودی اصل گفت:توجه به وضعیت معیشتی اصلی ترین وظیفه مسئولان دولتی و همه عوامل دست اندرکار است.

,
,


وی تاکیدکرد: میلاد خجسته و مسعود دختر با کرامت امیرمومنان و خانم فاطمه زهرا یعنی حضرت زینب سلام الله علیهم اجمعین الگوی ماندگاری آثار و الگوی بصیرت زن مسلمان است.

,
,


خطیب جمعه لنده گفت: سالروز شهادت شهیدان احمدی روشن و علی محمدی را داریم از شهدای هسته ای روزی که انرژی هسته ای حق مسلم ما بود همین جوانه ها و همین دانشمندان این صنعت تخصصی بومی را برای ما به ارمغان آورده و فرد جزء نیازهای اصلی آیندگان و نسل‌های بعدی بحث نیاز به انرژی هسته ای است که امروزه هم در عرصه پزشکی به ویژه خیلی داره از آن استفاده  می شود.

,
,


وی تاکیدکرد: سالروز شهادت شهید نواب صفوی را در پیش داریم شهیدی که راه تشکیل حکومت اسلامی است سال ۳۴ شهید شد انقلاب ۵۷ به پیروزی رسید اما همه اینها بستر را فراهم کرد برای پیروزی نهایی شهیدان فدائیان اسلام که به روح مطهر این شهیدان و همه شهدای راه اسلام درود می‌فرستیم .

,
,


خطیب جمعه لنده خاطرنشان کرد:سوء قصد به رئیس کل دادگستری استان یکی از مهمترین حوادث هفته جاری بود که باعث محکومیت همه مردم و مسئولان در باب این عمل زشت و خیانتکارانه شده است.

,
,


محمودی اصل اظهارکرد: بیانیه‌ای که دیروز و ائمه جمعه استان در حمایت از مسئولان قضایی استان به خصوص رئیس کل دادگستری استان به ریاست محترم قوه قضاییه ارسال کردند خواهان حمایت همه‌جانبه  از قضات شجاع و انقلابی و آنهایی بودیم که دنبال احقاق حقوق مردم هستند باشیم که لازم است همه عواملی که چنین اقداماتی را انجام می دهند بدانند که راه مبارزه با فساد با اینگونه اقدامات متوقف نخواهد شد.

,
,

*******************************

, *******************************,


امام جمعه دهدشت: حادثه تیراندازی  اخیر استان شلیک به امنیت،اقتدار و حاکمیت است/شورای تامین باید با خاطیان برخور قاطع کند

,
, امام جمعه دهدشت:, حادثه تیراندازی  اخیر استان شلیک به امنیت،اقتدار و حاکمیت است/شورای تامین باید با خاطیان برخور قاطع کند,


نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته دهدشت به امامت حجت الاسلام حسینی در مصلی نماز جمعه دهدشت برگزار شد.در ابتدا امام جمعه دهدشت  خود و همه نمازگزاران را به تقوای اللهی توصیه کرد و گفت : گران قیمت ترین انسان ها با تقوا ترین آن هاست و هر چه تقوای انسان ها بالاتر باشد ارزش آن ها بیشتر است.در قیمت گذاری اللهی ارزش های انسانی ، برخی بی ارزش و دون هستند و برخی با ارزش و طاهر و مطهر اند.

,
,


حجت الاسلام حسینی گفت : خداوند بوسیله ایمان و تقوا انسان ها را متعالی می کند. انسان وقتی که نماز و روزه میگیرد، جهاد میکند یک درجه بالا می آید.

,
,


وی افزود :هر کس ازقلب شهادتین را بگوید مسلمان و مطهر می شود و این انسان از مرحله دون و پست جدا میشود و به مرحله بالای تقوای انسانیت می رسد و با انجام دادن واجبات دیگر کم کم عروج پیدا میکند و بالا میرود.

,
,


 
امام جمعه دهدشت گفت:شنبه مصادف است با روز ولادت حضرت زینی کبری(س) و‌روز‌پرستار که این روز را به همه پرستاران و پزشکان تبریک و تهنیت عرض میکنیم.

,
,
,


وی ادامه‌داد‌: حضرت زینب زن پر افتخار تاریخ است که پا به پای کسی بود که خیلی از انسان ها در آن راه جا زدند و روحیه ی انقلابی و سیاسی داشت و شخصیتی بی نظیر والگویی برای مبارزه با ظلم و ستم والگوی مناسب حجاب وعفت بود.

,
,


حسینی اظهار کرد : امروز هر کس مشکلی برایش پیش می آید از همه ی دین زده می شود و ضد دین میشود و حضرت زینب برای ما بهترین الگوست که علی رغم تمام فشار ها خم به ابرو نیاورد و خم نشد ومثل کوه ایستاد. اما حالا دشمن فشار هایی بوجود آورده همه آه و ناله و فریاد و فغان سر می دهند. البته دزد و ومفسد هم زیاد داریم اما دشمن نیز دارد فشار می آورد و ما باید از این شخصیت های دینی در این راه پر مخاطره الگو بگیریم.

,
,


 
وی گفت: چهار شنبه ۲۶ دی ماه روز فرار شاه خائن از کشور است و با فرارش مشخص کرد که از ملت ایران نبود وگر نه فرار نمیکرد. اما بعضی ها متاسفانه  برای فساد  بی بند و باری دلتنگ شدند و دم از شاه و شاه مسلکی میزنند.

,
,
,


حسینی با اشاره به دوران خفت بار پلوی گفت :غیر از ظلت و خواری و فلاکت در زمان پلوی چه داشتیم؟ محمد رضا خودش شاه شد و منفعت گرفت یا مردم را شاه کرد؟ نه خود شاه شد و نه ملت را شاه کرد و بلکه کشور را نوکر آمریکا و بیگانگان کرد،الان هم برخی از ملت های منطقه به بدترین شکل مذمت  و تحقیر میشوند و از طرف همین آمریکا گاو شیرده خطاب می شوند عین خیالشان نیست چون به تحقیر خو گرفته اند.

,
,


وی در ادامه ضمن‌محکوم‌کردن حادثه تیر اندازی صورت گرفته  گفت :این اتفاق کاری بسیار نادر در استان و محکوم شده است. این حادثه تیراندازی شلیک به امنیت،اقتدار و حاکمیت است و شورای تامین استان باید در اسرع وقت عاملین این حادثه را شناسایی و با اشد مجازات با آن ها برخورد کند.

,
,


وی افزود : این گونه حرکات در این فضای مبارزه سخت قوه قضائیه با مفسدان بسیار زشت و ضد قانون است وقطعا پشت این جریان مافیای اقتصادی و مفسدان  اقتصادی هستند  و باید با آن ها برخود قاطع شود تا کسی دیگر جرئت چنین حرکاتی را به خود ندهد.

,
,

*******************************

, *******************************,

امام جمعه شهر لیکک: برای مبازره با مفاسد اقتصادی جانمان را در کف دستمان می گذاریم/تقدیر از عدالتخواهی مدیر کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

, امام جمعه شهر لیکک: , برای مبازره با مفاسد اقتصادی جانمان را در کف دستمان می گذاریم/تقدیر از عدالتخواهی مدیر کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد,


نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی اقامه شد.

,
,

 

,


امام جمعه شهر لیکک در خطبه های امروز ابتدا به ادامه سلسله مباحث پیرامون روابط خانوادگی زناشویی پرداخت.

,
,

 

,


حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:مهم ترین وظیفه زن نسبت به شوهر احترام و مهمترین وظیفه مرد نسبت به زن،محبت است.

,
,

 

,


وی افزود:زن و شوهر باید نسبت به وضع موجود و داشته ها راضی باشند و یادآوری امکانات و فرصت های بهتر در گذشته نباید موجب تضعیف روابط در زندگی زناشویی و ایجاد مشکلات شود.

,
,

 

,


خطیب جمعه لیکک خاطر نشان کرد:زن وظیفه دارد در همه شرایط از مرد خود به نیکی یاد کند و تحت هیچ شرایطی ولو مرد معتاد و خلافکار باشد، چهره بدی از پدر برای فرزند تداعی نکند.

,
,

 

,


حجت الاسلام افروغی در فرازی دیگر از خطبه های امروز با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب(س)،گفت:جلوه گری آنحضرت بعد از قیام عاشورا به عنوان پیام رسان و پیامبر کربلا تداعی کرد،انتظار داریم در فضای مجازی و حقیقی به شخصیت حضرت زینب(س)پرداخته شود.

,
,

 

,


وی با تبیین فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم قم، گفت:رهبر انقلاب در جمع مردم قم،این شهر را سرچشمه انقلابی انقلاب عنوان فرمود و مردم قم را آغازگر مبارزات انقلاب دانستند.

,
,

 

,


حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:گرچه در حکومت الله زندگی می کنیم و زیر تیغ طاغوت نیستیم اما به فرمایش مقام معظم رهبری آغاز راه هستیم و باید تلاش و سختی های زیادی متحمل شویم.

,
,

 

,


حجت الاسلام افزود:اگر روحانیت به سمت پست و مقام متمایل شد و برای مادیات حریص شد،ما طلبه ها دو نوع اطلاعات نیاز داریم یک حوزه اطلاعات عمومی و دیگر اطلاعات تخصصی.

,
,

 

,


وی گفت:به فرمایش رهبر انقلاب،قم مادر انقلاب است و انقلاب برای ادامه حیات به مادر نیازمند است تا زمانی که پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج)برسد.

,
,

 

,


امام جمعه شهر لیکک در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد:حضور مردم در همه صحنه های انقلاب کمک بزرگی است که مردم به انقلاب می کنند.

,
,

 

,


وی تصریح کرد:تهمت های زیادی در فضای مجازی راجع به مسئولان نظام پخش می شود که بخش زیادی از آنها بی اساس است ؛نه همه سخنانی که اصولگرا ها راجع به اصلاح طلب ها می گویند، درست است و همینطور نه همه آنچه اصلاح طلبان راجع به اصولگرا ها نشر می دهند،بیش از60درصد اطلاعات منتشر شده در بیشتر سایت ها در این حوزه بی اساس است.

,
,

 

,


امام جمعه شهر لیکک در فرازی دیگر از خطبه های امروز با اشاره به دستاوردهای مختلف انقلاب،گفت:مشکلات هست،اما باید همه ما دستاوردهای نظام را فریاد بزنیم؛ما در حکومت الله نفس می کشیم و قدم می زنیم.
حجت الاسلام افروغی افزود:آمریکا برای حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی در حال شکل دهی یک ناتوی عربی در منطقه است.

,
,
,

 

,


امام جمعه شهر لیکک در فراز پایانی خطبه های امروز با محکوم کردن حادثه اخیر شلیک گلوله به مدیر کل دادگستری استان و تقدیر از عدالتخواهی این مسئول قضایی،گفت:مدیر کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این راستا گفت که برای دفاع از عدالت و مبارزه با مفاسد اقتصادی عمامه ام را کفنم میکنم،ما هم از ایشان حمایت می کنیم و جانمان را برای مبارزه با مفاسد اقتصادی در کف دستمان می گذاریم.

,
,

 

,

*******************************

, *******************************,

خطیب موقت یاسوج: عاملان به سوء قصد به جان رئیس کل دادگستری استان باید به دست قانون سپرده شوند

, خطیب موقت یاسوج:, عاملان به سوء قصد به جان رئیس کل دادگستری استان باید به دست قانون سپرده شوند,

 

,

حجت السلام حکمتی نیک در خطبه های نماز جمعه یاسوج گفت: یکی از بیچاره ترین افراد در دنیا کسی است که پاسدار خوش باشد و راه انحرافی را انتخاب کرده است، ما وظیفه داریم در تهذیب نفس قرار بگیریم تا در روز قیامت بازخواست نشویم.

,

 

,


وی در ادامه عنوان کرد: در روزهای آینده مناسبت هایی را در پیش رو داریم و روز شنبه ولادت حضرت زینب (س) است، شخصیتی بزرگی که در کربلا نقش اساسی ایفا کرد.

,
,

 

,


خطیب نماز جمعه یاسوج بیان کرد: ارکان حسین در کربلا دو رکن داشت یکی خون و دیگری پیام بود، که امروزه در سراسر جهان با تاثی از این دو رکن و با نقش حضرت زینب تبیین شده است،

,
,

 

,


حکمتی نیک افزود: روزهای یک شنبه مردم فرانسه به نظام سرمایه داری اعتراض کردند که 5600 نفر زندانی و 10 نفر کشته شده اند و حتی برای سران فرانسه برای سرکوب بیشتر قانون خود را تغییر داده اند که این ها در سکوت رسانه های بین الملل و سازمان های جهانی مشهود است.

,
,

 

,


وی تصریح کرد: در راستای جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که  این مدت دشمنان ایران بر دشمنی های خود افزودند و از بدو پیروزی انقلاب با ایران موضع  داشته اند.

,
,

 

,


حکمتی نیک افزود: در جنگ تحمیلی و در عرصه های اقتصادی و تحریم ها به فشارهای خود ادامه دادند و تا کنون حد توقف نداشته اند اما نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای ارزشمندی را داشته است که امیدواریم و انتظار داریم در این فرصت یعنی تا 22 بهمن دستاوردهای انقلاب را برای مردم بیشتر تبیین کنیم.

,
,

 

,


وی با اشاره به سخنان رهبر که باید به معیشت مردم توجه شود گفت: مردم زمان امام علی(ع) با مردم کنونی یکی نیست و فرق دارد و به امید خداوند از این گردنه خطرناک عبور خواهیم کرد.

,
,

 

,


خطیب نماز جمعه یاسوج در پایان با اشاره به سوءقصد به جان رئیس کل دادگستری استان گفت: چند روز پیش اتفاقی تلخ در یاسوج رخ داد که نباید رخ می داد آن هم سوءقصد به جان رئیس کل دادگستری استان بود و این اتفاق از طرف هر کسی رخ داده است از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی خواستاریم که این افراد را شناسایی کنند و احکام مقرر اجرا شود.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه