اخبار داغ

هفته هشتم لیگ دسته اول والیبال/

برد نمایندگان بابلسر و رامسر در روز استراحت شهروند صدرنشین/ رقابت شرق و غرب مازندران حساس‌تر شد

برد نمایندگان بابلسر و رامسر در روز استراحت شهروند صدرنشین/ رقابت شرق و غرب مازندران حساس‌تر شد
از هفته هشتم لیگ دسته اول والیبال مردان کشور با برد قاطع نمایندگان بابلسر و رامسر در روز استارحت شهروند نکا به عنوان صدرنشین گروه، رقابت در گروه اول رقابت‌ها حساس و گرم‌تر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، هشتمین هفته لیگ دسته اول والیبال مردان کشور با برگزاری دو دیدار از گروه اول رقابت‌ها پیگیری شد که در آن دو تیم میلاد نور رامسر و توپکا بابلسر موفق شدند با ننتایج قاطع و مشابه 3 بر 1 از صد حریفان خود عبور کنند.

در یکی از دیدارهای حساس این هفته، تیم توپکا بابلسر که هفته گذشته با قرعه استراحت مواجه بود در خانه تیم رده چهارمی اتحاد نور به میدان رفت و با بردن دست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 16، 25 بر 12 و 25 بر 21 و واگذار کردن دست دوم با نتیجه 25 بر 22 به میزبان نوری خود در نهایت با نتیجه 3 بر 1 به برتری دست یافت.

این دیدار را آقایان مهدی قدیری و مرتضی محمدی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت کرده و آقایان کوروش فتاحی و سید ابراهیم ادیبان نیز به عنوان نماینده و ناظران اول و دوم کار مدیریت و برگزاری مسابقه را بر عهده داشتند.

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم احیا شده میلاد نور رامسر که در هفته گذشته با نتیجه 3 بر 0 از سد اتحاد نور گذشته بود این بار در خانه خود با نتیجه 3 بر 1 نماینده شهر آق قلا یعنی تیم ژلاتو را با شکست بدرقه کرد.

در این دیدار نماینده رامسر دست‌های اول، دوم و چهارم را نتایج 27 بر 25، 25 بر 21 و 25 بر 18 با برتری سپری کرد و تنها دست سوم را با نتیجه 25 بر 23 به میهمان خود از آق قلا واگذار کرد.

در این دیدار آقایان محمدرضا درفش کاویان و احسان رحمتی داوران اول و دوم بوده و آقای نادر انصاری نیز به عنوان نماینده و ناظر اول مسئولیت برگزاری رقابت را بر عهده داشته‌اند.

با احتساب نتایج این هفته و پس از هشت دور برگزاری رقابت‌های این گروه، تیم شهروند نکا با کسب پنج برد و یک باخت از 6 مسابقه و کسب 15 امتیاز در صدر جدول مسابقات در گروه اول لیگ دسته اول والیبال مردان کشور باقی ماند.

اما بردهای این هفته تیم‌های رامسر و بابلسر سبب شد تا میلاد نور رامسر با 13 امتیاز از هفت مسابقه در جایگاه دوم و توپکا بابلسر با کسب 11 امتیاز از 6 بازی به عنوان تیم‌ سوم با فاصله اندک در تعقیب صدرنشین گروه قرار بگیرند.

در انتهای جدول پنج تیمی این گروه نیز ژلاتو آق قلا با 6 امتیاز از 6 مسابقه در رده چهارم و تیم اتحاد نور با سه امتیاز از هفت مسابقه قعرنشین گروه اول رقابت‌ها لقب بگیرند و در عمل شانسی برای صعود از گروه نداشته باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه