اخبار داغ

گزارش راه دانا/

بانوان پرچم داران عفت و حیای ایرانی در ورزش/غافلگیری وزیر ورزش توسط بانوان ایرانی

بانوان پرچم داران عفت و حیای ایرانی در ورزش/غافلگیری وزیر ورزش توسط بانوان ایرانی
عرصه‌های بین‌المللی فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و سیاسی میدان نمایش دین و فرهنگ کشورهای مختلف است و البته حضور زنان در این عرصه می‌تواند گویای بسیاری از ارزش‌های حاکم بر جامعه خود باشد، به‌طوری‌که حجاب زن مسلمان، نماد اسلام و به‌تبع آن نماد و پرچم جمهوری اسلامی ایران است.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی  راه دانا، هفدهمین دوره بازی های آسیایی 2014 به میزبانی اینچئون کره جنوبی در حال برگزاری است و کاروان ورزش ایران هم در 36 رشته ورزشی در این مسابقات شرکت می کنند. از این تعداد 5823 ورزشکار مرد و 3678 ورزشکار زن در بازی های اینچئون حضور دارند. 

, شبکه اطلاع رسانی  راه دانا,  در 36 رشته ورزشی در این مسابقات شرکت می کنند. از این تعداد 5823 ورزشکار مرد و 3678 ورزشکار زن در بازی های اینچئون حضور دارند. , 3678 ورزشکار زن در بازی های اینچئون حضور دارند. ,

عرصه‌های بین‌المللی فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و سیاسی میدان نمایش دین و فرهنگ کشورهای مختلف است و البته حضور زنان در این عرصه می‌تواند گویای بسیاری از ارزش‌های حاکم بر جامعه خود باشد، به‌طوری‌که حجاب زن مسلمان، نماد اسلام و به‌تبع آن نماد و پرچم جمهوری اسلامی ایران است.

,

یکی از زیباترین، مهیج‌ترین و اثرگذارترین عرصه‌های بین‌المللی، میدان رقابت‌های ورزشی است که زنان محجبه ایرانی توانسته‌اند با حضور مقتدرانه خود درزمینه های مختلف ورزشی پیام اقتدار، استقلال و آزادی زنان مسلمان را که حیا را با هویت خود گره‌زده‌اند به جهانیان عرضه می‌کنند. 

,

حضور چشمگیر بانوان در عرصه ورزشی پس از پیروزی انقلاب

, حضور چشمگیر بانوان در عرصه ورزشی پس از پیروزی انقلاب, حضور چشمگیر بانوان در عرصه ورزشی پس از پیروزی انقلاب,

پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بسیاری از زنان ایرانی ورزشکار در میدان‌های بین‌المللی خوش درخشیدند، به‌عنوان‌مثال در شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که در سال 2010  در "شهر گوانگ‌ژو، چین" برگزار شد، زنان ایرانی توانستند با کسب 14 مدال باارزش توسط "خدیجه آزاد پور "(اولین بانوی طلایی ایران )در ووشو ،"الهه احمدی" در تیراندازی زنان مدال نقره، تیم ملی تیراندازی زنان مدال برنز، "الهه منصوریان" در ووشو مدال برنز، "سارا خوش‌جمال فکری" در تکواندو مدال برنز،"سوسن حاجی‌پور" در تکواندو مدال برنز، "سمانه شش‌پری" در تکواندو مدال برنز، "راحله آسمانی" در تکواندو مدال نقره، "پریسا فرشیدی" در تکواندو مدال نقره، تیم روئینگ زنان مدال برنز، تیم ملی کبدی بانوان مدال برنز، "فاطمه چالاکی" در کاراته مدال برنز، "سمیرا ملکی‌پور" در کاراته مدال برنز، توانمندی‌های خود را به رخ جهان بکشانند.

,

در المپیک2010 لندن، " الهه احمدی"، تیرانداز المپیکی ایران جایگاه ششمی را به خود اختصاص داد، اتفاقی که در تاریخ تیراندازی ایران بی‌سابقه بود

,

, ,

بدون تردید شناسایی، پرورش و تقویت زنان بااستعداد و توانا در زمینه‌های مختلف ورزشی مهم‌ترین راهکار برای حضور مداوم ، مقتدر و موفقیت‌آمیز در عرصه بین‌المللی است. متأسفانه از بزرگ‌ترین ضعف‌های ورزش بانوان عدم به‌کارگیری مربیان باتجربه ، نبود مدیران تلاشگر در راستای برگزاری اردوهای منظم و منسجم ورزشی برای آماده‌سازی بانوان ورزشکار جهت انجام بازی‌های بی‌نقص و البته مهم‌تر از همه نبود مکان‌های مجهز ورزشی در شهرهای مختلف کشور است. 

,

وقتی وزیر ورزش هم از مدال آوری بانوان در  بازی های آسیایی اینچئون به وجد می آید

, وقتی وزیر ورزش هم از مدال آوری بانوان در  بازی های آسیایی اینچئون به وجد می آید, وقتی وزیر ورزش هم از مدال آوری بانوان در  بازی های آسیایی اینچئون به وجد می آید,

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در خصوص نتایج کاروان ایران اظهار داشت:نتایج کاروان ایران خوب بوده است انتظار مدال آوری ما از هفته دوم بود اما با درخشش دختران تیرانداز از هفته اول ورزشکاران مردم را با خبرهای خوب و موفقیتشان شاد کردند.

,

ترس غربی ها از تبلبغ اسلام در مسابقات ورزشی

, ترس غربی ها از تبلبغ اسلام در مسابقات ورزشی, ترس غربی ها از تبلبغ اسلام در مسابقات ورزشی,

حجاب بانوان ایرانی در مسابقات ورزشی جهان معرف شخصیت، مکتب و هدف آنان بوده و جلوگیری و عدم حضور بانوان محجبه ایرانی در رقابت‌های بین‌المللی به معنای واهمه غرب از تبلیغ اسلام است.

,

 

,

, ,
 
,

اگر کنفدراسیون‌های جهانی ورزش به بهانه داشتن حجاب و عفاف مانع حضور زنان ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی ورزشی می‌شود،در حقیقت نشان‌دهنده واهمه آنان از تبلیغ اسلام در عرصه جهانی است.

,

زیرا این حضور بانشاط همراه باحیا و عفاف( که در ذات بشر است)همراه با کسب موفقیت‌های چشمگیر یک تبلیغ تمام‌عیار اسلام در دنیاست، که به زیباترین شکل در مقابل دیدگان جهانیان اتفاق می‌افتد پس مهم‌ترین دلیل این ممانعت چیزی جز ترس غرب و سرمایه‌داران غربی از گسترش اسلام ناب محمدی نیست.

,

, ,

 به هر حال کشور جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک کشور مستقل حق مسلم خود می‌داند که در عرصه‌های بین‌المللی ورزشی با حفظ شئونات اسلامی حضور یابد و این مهم، مدیریتی جهادی را می‌طلبد تا بانظم و انسجام در این راستا حرکت کرده و ورزش بانوان کشور را آن‌طور که شایسته آنان است در مسابقات بین‌المللی وارد رقابت کند و از حقی که سایر کشورهای جهان از آن بهره‌مند هستند، محروم نشده و با تکرار حضور باحیا، عفاف و مقتدرانه خود در رقابت‌های بین‌المللی به مردم جهان ثابت کند که شعارهای اسلام هراسانه سردمداران غربی دروغی بزرگ است و درنهایت اینکه به گسترش اسلام ناب محمدی در جهان، سرعتی چشمگیر ببخشد. 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه