اخبار داغ

پیرهادی در گفتگو با راه دانا عنوان کرد:

روزنامه شرق به دلیل انتشار خبر دروغ در مورد بنده و آقای رضازاده محکوم شد

روزنامه شرق به دلیل انتشار خبر دروغ در مورد بنده و آقای رضازاده محکوم شد
عضو شورای شهر تهران گفت: پس از شکایت از روزنامه شرق مراحل دادرسی آن انجام شد و در نهایت امروز هیئت منصفه تشکیل جلسه داد که هیئت منصفه در پایان روزنامه شرق را محکوم کرد.
[

محسن پیرهادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا در خصوص موضوع شکایت خود از روزنامه شرق گفت: حدود 6 ماه گذشته در سالنامه شرق خبری دروغ مبنی بر اینکه در هنگام انتخاب شهردار آقای پیرهادی رأی آقای رضازاده را نوشته است، منتشر شد که در همان زمان من و آقای رضازاده از این روزنامه شکایت کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: پس از شکایت من و آقای رضازاده، مراحل دادرسی انجام شد و در نهایت امروز هیئت منصفه تشکیل جلسه داد و ما از موضع خود دفاع کردیم که روزنامه شرق هم حضور داشت.

,

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: هیئت منصفه در پایان روزنامه شرق را محکوم کرد.

,

خاطرنشان می‌شود در جلسه امروز دادگاه مطبوعات در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی مدیرخراسانی به پرونده روزنامه‌های «خورشید» و «شرق» و نشریه «متن» رسیدگی شد که طی این جلسه مدیر مسئول روزنامه شرق در خصوص اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر با شکایت دکتر محسن پیرهادی و حسین رضازاده با اکثریت آراء مجرم شناخته شد ضمن اینکه هیئت منصفه وی را مستحق تخفیف ندانست.

,

انتهای پیام/ط

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه