اخبار داغ

تبلیغ آزادانه "حشیش" روی خودرو و تیشرت+عکس

تبلیغ آزادانه "حشیش" روی خودرو و تیشرت+عکس
با تلاش برخی افراد و جریان ها تبلیغات ماده خطرناک "حشیش" بر روی خودروها، لباس ها و تی شرت ها انجام می شود.
[

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی دانا، جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گرفتن فقط به خاطر یک دلیل و آن هم ایستادن روی پای خود و تکیه نکردن به بیگانگان بود که همواره از طرف دشمنان مورد حمله های مختلف قرارگرفت که یکی از این حملات بحث تهاجم فرهنگی است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

تهاجم فرهنگی دشمن به کشور ما برای تضعیف افراد جامعه است و دشمن در صدد است تا با ورود عناصر مخرب ازرش ها و اعتقادات مردم را هدف قرار دهد تا به این طریق خیلی از اعمال و رفتاری که  خارج از شئون اسلامی است عادی شود و قبح آن از بیین می رود.

,
به دلیل اهمیت بحث فرهنگ، مقام معظم رهبری بارها و بارها این موضوع را به مردم و مسئولان کشور گوشزد کرده اند و بر این موضوع تاکیید داشته و دارند؛ به طوری که ایشان امسال را سال فرهنگ نام گذاری کردند و در قسمتی از سخنانشان فرهنگ را مانند هوا برای افراد یک جامعه دانسته اند که در آن رشد و پرورش پیدا می کنند که اگر آن هوا سالم باشد افراد یک جامعه نیز سالم هستند.
,
 
,
از آنجایی که دشمن نتوانست در بحث تهاجم نظامی موفق باشد به شیوه ها و راه های دیگری روو آورد که همان تهاجم فرهنگی است.
,
 
,
در این بین طی روزهای اخیر شنیده شده یک سری افراد سودجو به تبلیغات ماده خطرناک "حشیش" پرداخته اند و با تبلیغ بر روی خودروها و لباس ها و تی شرت ها در کوچه و خیابان ها آزادانه این کار را انجام می دهند.
,
 
,
این تبلیغات به زبان انگلیسی صورت می گیرد و خیلی از افراد از معانی این جملات خبر ندارد و با سو استفاده از بی اطلاعی مردم که اصل موضوع چیست،به مقاصد شوم خود دست پیدا می کنند.
,
 
,
به نظر می رسد که پشت این ماجرا افراد سود جو و یا جریان های خاصی وجود دارند.این سوداگران مرگ با سو استفاده دست به چنیین کارهای می زنند و با این کار باعث رواج مصرف مواد مخدر دربیین
,
جوانان می شود.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
چندی پیش هم تبلیغات مواد مخدر دیگری به نام "ماری جوانا" نیز بر روی تی شرت و ماشین ها رونق گرفته بود و این بار به سمت مواد مخدر دیگری مانند "حشیش" نیز رفته است.
,
 
,
مسئولان باید با این افراد که با جان مردم معامله می کنند بر خورد جدی داشته باشند و به آنها اجازه ندهند به صورت آزادنه و به راحتی جوانان ما را به سمتی که این افراد سود جو می خواهند کشانده
,
شوند.
,
 
,
در این بین مسئولان فرهنگی کشور نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری دهند تا استفاده از این لباس ها در بیین جوانان رونق پیدا نکند.
,
 
,
انتهای پیام/گ
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه