اخبار داغ

از بی توجهی آقای سرپرست تا دستور وزیر بهداشت؛

سکوت مسئولان وزارت علوم در ماجرای خودکشی دانشجوی شیرازی تا کجا ادامه دارد؟

سکوت مسئولان وزارت علوم در ماجرای خودکشی دانشجوی شیرازی تا کجا ادامه دارد؟
باید منتظر ماند و دید که سکوت مسئولان وزارت علوم و بی توجهی آنها نسبت به این اتفاق تا کجا ادامه خواهد یافت؟
[

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی دانا طی روزهای اخیر گزارشی روی خروجی برخی رسانه ها قرار گرفت و از خودکشی یک دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر می داد که خود را از طبقه ی پنجم خوابگاه پرت کرده و کشته شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,

 

,

روز جمعه و.ب دانشجوی ورودی 90 رشته ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز که خود را از طبقه ی پنجم خوابگاه شهید دستغیب این دانشگاه پرت کرده بود پس از برخورد به درختان پایین خوابگاه جان خود را از دست می دهد. خوابگاه شهید دستغیب ساختمانی 10 طبقه ای است که در محوطه ی پردیس ارم واقع است و ساکنان آن عموما از دانشجویان علوم پزشکی هستند.

, .,

 

,

این اتفاق اما در شرایطی رخ داد که مسئولان وزارت علوم هیچ واکنشی نسبت به این واقعه از خود نشان ندادند. در این باره حتی محمد علی نجفی، سرپرست وزارت علوم حتی دستوری پیرامون پیگیری این مسئله نداد تا مشخص شود که آقای سرپرست با گذشت بیش از 40 روز از دریافت حکم سرپرستی از رئیس جمهوری، هنوز بر اوضاع این وزارتخانه مسلط نشده که از کنار خودکشی یک جوان دانشجو به این راحتی عبور می کند.

,

 

,

این البته در شرایطی است که انتشار خبرهایی درباره خودکشی یک دانشجوی پزشکی در شیراز دستور فوری وزیر بهداشت را به‌دنبال داشت.  در این باره معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت اعلام کرد که با توجه به تأکید وزیر بهداشت، مبنی بر پیگیری و بررسی علت این حادثه، تیم کار‌شناس و مشاوره معاونت فرهنگی و دانشجویی، برای بررسی ابعاد این اتفاق، به شیراز اعزام شده است.

,

 

,

بنابراین باید منتظر ماند و دید که سکوت مسئولان وزارت علوم و بی توجهی آنها نسبت به این اتفاق تا کجا ادامه خواهد یافت؟

,


انتهای پیام/ ق

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه