اخبار داغ

تصاویر رنگارنگ مرد ممنوع‌التصویر در روزنامه های زنجیره‌ای/"خاتمی" همچنان روی کیوسک+عکس

تصاویر رنگارنگ مرد ممنوع‌التصویر در روزنامه های زنجیره‌ای/"خاتمی" همچنان روی کیوسک+عکس
در حالی که با حضور فعال خاتمی در فتنه 88 حکم ممنوع التصویر، ممنوع‌الخروج و ممنوع البیانی خاتمی صادر شده است رسانه‌های زنجیره‌ای بدون توجه به ان موضوع تریبون خود را به دست خاتمی داده اند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، اواسط تیر ماه سال جاری بود که حجت الاسلام حسین سبحانی نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را در صحن علنی مجلس قرائت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طی این تذکر 10 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر دادگستری از وی خواستند در راستای اجرای حکم ممنوع التصویر، ممنوع الخروج و ممنوع البیان بودن آقای خاتمی بیشتر کوشش کنند.

,

این تذکر به خاطر سخنرانی‌ها و اعلام موضع‌های خاتمی در جلسات عمومی و همچنین انتشار گسترده عکس‌های وی در روزنامه‌های زنجیره‌ای صورت گرفت که به دنبال آن برخی رسانه‌های وابسته به دولت مانند خبرگزاری دولتی ایسنا و روزنامه‌های زنجیره‌ای به صورت گسترده به این تذکر واکنش نشان دادند.

,

این رسانه‌ها با تحریف خبر اصلی وانمود کردند که این حکم پیش از این وجود نداشته و نمایندگان به دنبال ممنوع التصویر، ممنوع الخروج و ممنوع البیان کردن خاتمی هستند.

,

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کشور در گفت وگو با دانا این عملکرد رسانه‌های زنجیره ای را شیطنت این رسانه ها دانست و خاطر نشان کرد: ممنوع التصویر، ممنوع الخروج و ممنوع البیان بودن خاتمی مربوط به گذشته است و ما تنها تذکری برای اجرای این قانون دادیم.

,

نصرالله پژمان‌فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و یکی از تذکردهندگان به وزیر دادگستری هم در این خصوص به دانا گفت: خاتمی پیش از این هم ممنوع التصویر، ممنوع‌الخروج و ممنوع البیان بوده است و تذکر نمایندگان تنها برای عدم اجرای درست این موضوع بوده است.

,

وی خاطرنشان کرد: رسانه هایی که تاکنون اظهارات خاتمی را منتشر می کردند، تخلف می کردند و بحث اجرای قانون برعهده دستگاه قضایی است که باید نسبت به تخلفات آنها برخورد و رسیدگی کند که این تذکر به خاطر عدم رسیدگی به این موضوع بود تا از این به بعد وزیر دادگستری نسبت به این موضوع رسیدگی بیشتری داشته باشد.

,

ادامه داد: شورای عالی امنیت ملی که یک روز این حکم را برای خاتمی صادر کرد، اکنون باید بررسی کند که اگر هنوز آن حکم به قوت خود باقی است، چرا رسانه ها و خود خاتمی تخلف می کنند و اگر شرایط عوض شده است، حکم دیگری صادر کند.

,

با توجه به شرایط فتنه در سال 88 و همچنین نقش داشتن خاتمی به صورت مستقیم و ارتباط با سران فتنه حکم  ممنوع التصویر، ممنوع‌الخروج و ممنوع البیانی خاتمی صادر شد که اکنون با گذشت 5 سال از فتنه 88 هنوز خاتمی از مسیر قبلی خود باز نگشته و توبه نکرده است.

,

با سر و صداها و شانتاژهای خبری که از سوی رسانه‌های زنجیره‌ای در کشور به وجود آمد، پیگیری این تذکر نمایندگان از سوی مسئولین مربوطه به فراموشی سپرده شد؛ به طوری که طی دو ماه گذشته بارها و بارها به بهانه‌های مختلف دوباره تصویر خاتمی به روی روزنامه‌های زنجیره‌ای بازگشت.

,

در جریان نامه خاتمی به مقام معظم رهبری تمام روزنامه‌های زنجیره ای این خبر را منتشر کردند و اخیراً نیز سخنان وی درباره جنگ بر روی این روزنامه‌ها قرار گرفته است.

,

به نظر می‌رسد رسانه‌های زنجیره‌ای به دنبال بازگرداندن بدون هزینه خاتمی به عرصه سیاسی کشور هستند؛ تا از این طریق بتوانند با تنفس مصنوعی رهبر اصلاح‌طلبان و به دنبال آن جبهه اصلاحات را احیا کنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/ط

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه