اخبار داغ

ملاقات‌ پی در پی دولتی‌ها با صانعی/این‌بار ابتکار به شیخ گزارش داد+تصاویر

ملاقات‌ پی در پی دولتی‌ها با صانعی/این‌بار ابتکار به شیخ گزارش داد+تصاویر
در حالی که چند ماهی از ملاقات مشاور روحانی با شیخ فتنه گر در قم نگذشته است، معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست نیز با این این عنصر فتنه در قم ملاقات کرد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، چند روز پیش معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر یک روزه خود به قم در اقدامی قابل تأمل با یوسف صانعی، ملاقات کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

در ابتدی این نشست ابتکار با اشاره به برنامه ها و اقدامات دولت تدبیر و امید در جهت حفظ و حراست از محیط زیست گفت آحاد جامعه باید برای حفاظت از محیط زیست و استفاده بهینه از منابع آبی و انرژی تلاش کنند.

,

صانعی هم در ادامه این نشست دوستانه با ابتکار اظهار داشت: با حوادثی که در سال های اخیر در حوزه محیط زیست رخ داده بود و قرار گرفتن کشورمان در رتبه ۱۱۴ در میان ۱۳۴ کشور جهان، دچار یاس و ناامیدی بسیاری شده بودیم، اما بحمدالله با گزارش برنامه و اقدامات دولت یازدهم در یک سال گذشته این یاس به امید مبدل شده است.

,

دیدار ابتکار با صانعی در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این نیز برخی اعضای دولت با صانعی دیدار کرده بودند.

,

همچنین در اواخر سال گذشته نیز چنین دیداری از سوی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور ترتیب داده شده بود که نمایندگان مجلس به آن واکنش نشان داده بودند. 

,

صانعی پیش از این به خاطر برخی از فتاوای عجیب خود که با اساس دین اسلام مخالفت دارد از سو مراجع تقلید مورد نقد واقع شده بود.

,

همچنین صانعی در جریان فتنه 88 با حمایت از فتنه گران خود را بازیچه دست رسانه های معاند و ضد نظام قرار داد.

,

خاطرنشان می شود در جریان فتنه 88 و حمایت صانعی از سران فتنه، دفتر وی توسط مردم بسته شده بود.

,

با توجه به اینکه مراجع زیادی در قم حضور دارند که همیشه راهنمایی های آنها سرلوحه کار دولت ها بوده و دلسوزی آنها برای نظام و مردم ثابت شده است، به نظر می رسد بهتر است روحانی به عنوان رئیس دولت یازدهم تذکرات لازم را در این رابطه به اعضای دولت بدهد.

,

طبق بیانات رهبری و اصول انقلاب اسلامی، فتنه جزء خطوط قرمز نظام است که باید در هر صورت مسئولین از فتنه‌گرانی که با آبروی نظام جمهوری اسلامی بازی کرده اند و همچنین اظهاراتی در شعله ور کردن آتش فتنه داشته اند، دوری کنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه