اخبار داغ

فاطمه گودرزی:

حتما در گلریزان حمایت از کودکان غزه شرکت می کنم

حتما در گلریزان حمایت از کودکان غزه شرکت می کنم
بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه حتما در کمپین «شکوفه‌های زیتون» شرکت می کنم ،گفت: کودکان بی گناه ترین انسان ها هستند که ناخواسته در شرایط سختی قرار می گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا   فاطمه گودرزی در گفت وگو با خبرنگار اترک نیوز با بیان اینکه عکس ها و تصاویری که از کودکان غزه پخش شد بسیار تاسف آور بود، افزود: هرکسی که این تصاویر را ببیند حتما آن ها را محق کمک می داند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا  , اترک نیو,
وی تصریح کرد: در حالی که بهره مندی از شرایط زندگی مناسب حق هر کودکی است ما شاهد هستیم که کودکان غزه در شرایطی قرار گرفتند که خودشان در به وجود آمدن آن تصمیم گیرنده نبودند و وظیفه جامعه جهانی کمک به بهبود این شرایط است.
,
گودرزی اظهار امیدواری کرد، روزی بیاید که در آن هیچ جنگ ظالمانه ای در دنیا رخ ندهد و تمام مردم و کودکان بتوانند در آرامش زندگی کنند.
,
به گزارش اترک نیوز، پویش حمایت از ایتام شهدای غزه با عنوان «شکوفه‌های زیتون» به همت «اتحادیه بین‌المللی امت واحده» و با هدف حمایت مادی و معنوی هنرمندان، فرهنگیان، دانشگاهیان و ورزشکاران از ایتام شهدای جنگ اخیر غزه (جنگ 51روزه) راه اندازی شده است. 
,
 گلریزان حمایت از ایتام غزه نیز با حضور هنرمندان، فرهنگیان، دانشگاهیان، ورزشکاران و اصحاب رسانه دوشنبه چهاردهم مهر در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار می‌شود. 
,
 این گلریزان به‌ منظور کمک به ایتام شهدای غزه که در جنگهای رژیم صهیونیستی علیه مردم بیگناه غزه، والدین خود را از دست داده‌اند، برگزار می‌شود. 
,
 مبالغ جمع آوری شده در این گلریزان به‌ همراه کمک‌های مردمی که در طول جنگ از طریق درگاه پرداخت اینترنتی امت واحده به نشانی اینترنتی http://unified-ummah.org/payment-qods.php جمع‌آوری شده است، به صورت ماهانه به سی نفر از ایتام غزه اهدا خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/ش
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه