اخبار داغ

رسایی از طرح شکایت وزارت اطلاعات علیه وی به دلیل سوال از وزیر خبر داد

رسایی از طرح شکایت وزارت اطلاعات علیه وی به دلیل سوال از وزیر خبر داد
وزارت اطلاعات از حمید رسایی به دلیل طرح سوال از وزیر در مورد دیدار با اعضای حزب منحله مشارکت و ماجرای حضور "فرزند معنوی" وزیر در جلسه محرمانه با نمایندگان شکایت کرد
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا وزارت اطلاعات از حمید رسایی، عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی شکایت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

شکایت این وزارتخانه به این دلیل مطرح شده که حمید رسایی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی 2 سوال از وزیر اطلاعات مطرح کرده بود.

,

 

,

رسایی در این طرح سوال از وزیر اطلاعات خواسته بود تا اولا در خصوص دیدار با اعضای حزب منحله مشارکت و از سوی دیگر درباره ماجرای حضور "فرزند معنوی" آقای وزیر در جلسه محرمانه با نمایندگان مجلس توضیحاتی ارائه دهد.

,

 

,

در این باره لازم به ذکر است اخیرا وزیر اطلاعات جلسه ای دوستانه با شورای مرکزی حزب منحله مشارکت داشته است. حزبی که در دوره حاکمیت اصلاح‌طلبان و مجلس ششم نقش براندازی داشته و در مجلس ششم مهمترین نقش را برای مبارزه با اصول مهم و ایدئولوژیک قانون اساسی ایفا کرده است. از سوی دیگر نیز وزیر اطلاعات در جلسه ای که اواخر سال گذشته با برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشت، فردی را همراه با خود وارد جلسه با نمایندگان می کند که در آن جلسه وقتی نمایندگان خواستار معرفی همراهان وزیر شدند، آقای علوی همه همراهانش را معرفی می کند اما از معرفی این فرد جوان خودداری کرده است. همین موضوع موجب ناراحتی برخی نمایندگان مجلس نیز شده بود.

,

 

,

در این خصوص اما حمید رسایی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی دانا ضمن تایید این خبر اظهار داشت: بنده شکایت وزارت اطلاعات را حتما پیگیری می کنم و پای سوالاتی که از وزیر اطلاعات داشته ام می ایستم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

البته شکایت وزارت اطلاعات از این نماینده مجلس شورای اسلامی در شرایطی مطرح شده که نمایندگان مجلس در نطق های خود و طرح سوال آزاد هستند. 

,

 

,

انتهای پیام/ق

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه