اخبار داغ

شکایت بازیکن پرسپولیس از نظام وظیفه

شکایت بازیکن پرسپولیس از نظام وظیفه
مدیر حوزه ریاست دیوان عدالت اداری گفت: درخواست «حسین ماهینی» مبنی بر صدور دستور موقت به منظور صدور مجوز بازی‌ او رد شده اما شکایت این بازیکن مبنی بر ابطال تصمیم سازمان نظام وظیفه و فدراسیون فوتبال در حال رسیدگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا علی‌اکبر بختیاری در گفت‌وگو با یسنا)، در این باره اظهار کرد: آقای ماهینی از بازیکنان فوتبال شکایتی علیه سازمان نظام وظیفه عمومی و فدراسیون فوتبال در دیوان عدالت اداری ثبت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

وی افزود: صدور دستور موقت برای لغو تصمیمات مذکور به منظور کسب اجازه قانونی برای بازی و همچنین ابطال تصمیمات سازمان نظام وظیفه عمومی و فدراسیون فوتبال دو خواسته حسین ماهینی است که خواسته اول با نظر یکی از شعب دیوان عدالت اداری رد شده است، اما خواسته دوم این بازیکن در نوبت رسیدگی است.

,

 

,

بختیاری اظهار کرد: شعبه رسیدگی کننده برای این پرونده وقت نظارتی تعیین کرده است و بعد از تبادل لایحه بین طرفین دعوا نسبت به آن تصمیم گیری می‌کند.

,

 

,

بر اساس این گزارش سازمان لیگ فوتبال ایران چند روز پیش با صدور اطلاعیه‌ای از ابطال کارت معافیت علی حمودی و حسین ماهینی بازیکنان تیم‌های باشگاه سپاهان و پرسپولیس خبر داد و تاکید کرد که بازیکنان فوق تا تعیین تکلیف وضعیت خدمت نظام وظیفه‌شان نمی‌توانند تیم‌های خود را همراهی کنند.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه