اخبار داغ

گیلان، رهبر کنسرت حمایت از غزه با آهنگ استکبارستیزی/ غیرت ایرانی را به تصویر می کشیم

گیلان، رهبر کنسرت حمایت از غزه با آهنگ استکبارستیزی/ غیرت ایرانی را به تصویر می کشیم
«دیارباران»: اگر دولت جمهوری اسلامی بستر را برای حضور فیزیکی به منظور مشارکت در بازسازی غزه فراهم کند با دل و جان در راه بازسازی این سرزمین قدم می گذاریم و غیرت ایرانی را به تصویر می کشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از «دیارباران»، تصاویر کشتار فجیح زنان و کودکان غزه، نقض حقوق بشر را به وضوح نشان می دهد و چهره زشت آمریکا را که تنها دم از حقوق بشر می زند را به عنوان بزرگ ترین ناقض حقوق بشر نشان داده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

محاصره غزه و ایجاد مانع بر سر راه مردم این منطقه برای برخورداری از آب و غذا و دارو، کپی عملکرد اسلام ستیزان در تبعید مسلمان صدر اسلام به شعب ابیطالب است، پس از زبان به دهن گرفتن سران عرب نباید شگفت زده شد.

,

تخریب ساختار اسلام از جمله اهداف اسرائیل و آمریکا است، آنهایی که دیروز در دوران دفاع مقدس حقوق بشر را زیر گام های استکباری و استعماری خود له کردند. آنهایی که امروز با ابزار هایی مانند داعش می خواهند بلاد مسلمانان را محل تاخت و تاز منفعت طلبانه خود قرار دهند.

,

مردم رشت نیز در روزهایی که همه ایرانیان برای بازسازی غزه عزیز دست به کار شده اند، آمادگی خود را اعلام کرده اند.

,

آماده حضور در جبهه بازسازی غزه هستم

, آماده حضور در جبهه بازسازی غزه هستم,

«محمد مرادی» که با حقوق دولتی از پیچ و خم های زندگی می گذرد در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران»، گفت: مشاهده تصاویر حمله صهیونیست ها به غزه و کشتار فجیح زنان و کودکان آن هم در روزهای ماه مبارک رمضان، حس انزجار از استکبار جهانی و در نقطه مقابل ترحم به مردم بی دفاع غزه در وجودم متولد می شد.

,

, ,

وی افزود: آن روزها غزه در محاصره بود و مرزها حتی برای ارسال دارو و وسایل بهداشتی نیز بسته بود اما با توجه به نامگذاری این هفته به عنوان هفته بازسازی غزه حاضرم به عنوان یک  ایرانی هم از لحاظ مالی و هم با حضور در غزه در بازسازی این سرزمین مقاوم حضور فیزیکی داشته باشم.

,

غیرت ایرانی را به تصویر می کشیم

, غیرت ایرانی را به تصویر می کشیم,

«عدالت حسنی» برادر شهید «الله وران حسنی» با تاکید بر اینکه سفارش و وصیت شهدا دفاع از اسلام در هر نقطه از بلاد اسلامی بود، افزود: مشاهده تصاویر کشتار کودکان و نسل کشی در غزه نا خداگاه توصیه شهدا را در اذهان پدیدار می کرد.

,

وی گفت: آن لحظه آروزیم این بود به عنوان یک رزمنده در جبهه نبرد با استکبار از کودکان و زنان بی دفاع غزه دفاع کنم.

,

این برادر شهید بیان کرد: اگر دولت جمهوری اسلامی بستر را برای حضور فیزیکی به منظور مشارکت برای بازسازی غزه فراهم کند با دل و جان در راه بازسازی این سرزمین قدم می گذارم و غیرت گیلانی را به تصویر می کشم.

,
دفاع از غزه همچوم دفاع مقدس یک مقاومت مقدس است
, دفاع از غزه همچوم دفاع مقدس یک مقاومت مقدس است,
 
,
«اشکان» جوان گیلانی بااراده ای است که به تازگی در دانشگاه گیلان قبول شده است، وی با واکنش نسبت به نسل کشی رژیم اشغالگر قدس در غزه همانند جوانان اول انقلاب، استکبار ستیزی را شخصیت وجودی هر ایرانی غیور دانست و گفت: با سلاح مالی، معنوی و فیزیکی آماده دفاع از مردم مظلوم غزه هستم.
, «اشکان» جوان گیلانی بااراده ای است که به تازگی در دانشگاه گیلان قبول شده است، وی با واکنش نسبت به نسل کشی رژیم اشغالگر قدس در غزه همانند جوانان اول انقلاب، استکبار ستیزی را شخصیت وجودی هر ایرانی غیور دانست و گفت: با سلاح مالی، معنوی و فیزیکی آماده دفاع از مردم مظلوم غزه هستم.,
, , ,

وی افزود: در صورت وجود بستری مناسب با حضور فیزیکی در غزه،  برای ساخت خانه و سر پناهی برای دوستان عزیزم آجر بروی آجر می گذارم زیرا دفاع از غزه همانند دفاع مقدس یک مقاومت مقدس به شمار می رود.

,

«زهرا .ح» خانه دار و هنر مند طراح عروسک، هنر را یکی از شاخه های معنوی در دفاع از مردم غزه نام برد و در پاسخ به این سئوال که با مشاهده تصاویر کشتار جمعی زنان و کودکان بی دفاع غزه در قالب سیاست نسل کشی استکبار جهانی چه حسی به شما دست می داد،گفت: شبنم اشک بر گونه های هر ایرانی در زمان مشاهده تصاویر دل خراش کشتار مردم غزه توسط اسرائیل می چکید و بی توجهی اعراب را در اذهان پدیدار می کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: در یاری خواهران و مادران غزه ای بی گمان در ابعاد مالی قدمی هر چند کوچک بر می دارم.

,

«شقایق. م»، دانش آموز گیلانی است که در مقطع دبیرستان درس می خواند، وی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران»، افزود: با مشاهده تصاویر کشتار مردم غزه و نسل کشی در این قطعه از سرزمین های اسلامی دوست داشتم انزجار خود را با تمام نفرت به گوش گرداندگان رژیم صهیونیستی برسانم.

,

وی افزود:  برای دفاع از کودکان  غزه در بعد مالی با یاری دست مقاوم همه ایرانیان به ساخت مدرسه و بسترسازی تحصیلی دانش آموزان غزه ای، قدمی هرچند ناچیز بر می دارم.

,

این دانش آموز گیلانی خاطر نشان کرد: مقاومت برابر استکبار جهانی مدرسه را در شرایط فعلی به یک سنگر ارزشی مقاومت تبدیل کرده است و دانش آموزان ایرانی با پیمودن مسیر علم اندوزی در این جبهه پیشانی استکبار جهانی را به خاک می زنند.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه