اخبار داغ

همزمان با نهم مهرماه روز همبستگی با کودکان غزه انجام می شود:

برپایی هزار پایگاه جمع‌آوری کمک‌ به مردم فلسطین و غزه در همدان

برپایی هزار پایگاه جمع‌آوری کمک‌ به مردم فلسطین و غزه در همدان
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان همدان از برپایی هزار پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا جعفر چهره قانی در گفتگو با نافع با اشاره به نامگذاری 9 مهر ماه به عنوان روز همبستگی با کودکان غزه اظهار داشت: به همین مناسبت کمیته امداد امام خمینی با مشارکت بسیج سازندگی اقدام ‌به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به مردم مظلوم غزه و فلسطین می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی افزود: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم غزه، 9 تا 11 مهر در میادین اصلی شهرها، مساجد و از طریق پایگاههای بسیج ادارات و کارخانجات و پایگاه‌های بسیج و کمیته امداد امام خمینی در سطح استان دایرهستند.

,

چهره قانی ادامه داد: روز جمعه 11 مهر نیز پایگاه هایی در مصلی های نماز جمعه در سطح استان مستقر می شود.

,

این مسئول یادآور شد: مردم خیر استان همدان همچنین می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را برای کمک به مردم مظلوم فلسطین و غزه ‌به شماره حساب 50005 بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی واریز کنند.

,

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان همدان ابراز داشت: از روز قدس امسال تاکنون مبلغ یک میلیارد ریال کمک های مردمی توسط این نهاد برای مردم مظلوم غزه جمع آوری شده است.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه