اخبار داغ

قلعه‌نویی: بیکارها مشکلات استقلال را چند برابر کرده‌اند!/ برخی مثل فیلم هندی می‌خواهند در رسانه‌ها باشند

قلعه‌نویی: بیکارها مشکلات استقلال را چند برابر کرده‌اند!/ برخی مثل فیلم هندی می‌خواهند در رسانه‌ها باشند
سرمربی استقلال گفت: برخی فقط می‌خواهند مصاحبه و عکس‌هایشان در روزنامه‌ها منتشر شود و کاری به موفقیت استقلال ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناامیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی‌ اش قبل از دیدار مقابل ملوان گفت: از دلاورمردان و بانوان بزرگ ایران زمین به خاطر نتایج خوب در بازی‌های آسیایی تشکر می‌کنم و به خانواده محمد قاضی هم به خاطر درگذشت یکی از بستگانش تسلیت می‌گویم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: تیمی که سه هفته نتیجه نمی‌گیرد مشکلاتی دارد. خوشحالم که تیم و بازیکنان استقلال از نظر روحی شرایط خوبی دارند. به هر حال وقتی در سه بازی نتیجه نگرفتیم مشکلاتی هست اما در این میان برخی بیکار نشسته‌اند و مشکلات ما را چند برابر کردند. خوشحالم که وقتی سه بازی تیم را آنالیز می‌کنم می‌بینم که تیم عملکرد بدی نداشته است البته اگر عده‌ای از دوستان بگذارند.آنهایی که دائم مثل فیلم هندی‌ها در مطبوعات برخی صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. چرا تیمی که در رده دوم جدول است برایش تا این اندازه حاشیه‌سازی می‌شود. برخی فقط می‌خواهند صحبت کنند و به دنبال منتشر شدن عکس و مصاحبه‌شان در مطبوعات هستند و به اینکه استقلال نتیجه بگیرد کاری ندارند و این مسئله را در نظر نمی‌گیرند.

,

 سرمربی تیم استقلال در ادامه صحبت‌های خود در خصوص دیدار تیمش با ملوان توضیح داد و گفت: ملوان تیم بسیار خوبی است و از کادر فنی خوبی هم برخوردار است. ما بازی بسیار سختی داریم و امیدوارم بازیکنان مان به شرایط ایده‌آل برسند.

,

 

,

وی در پاسخ به این سوال که سرانجام حنیف عمران‌زاده چه زمانی به شرایط مسابقه می‌رسد، گفت: او در تمرینات ما حاضر است و انشالله از بازی با پدیده در تیم ما حضور خواهد داشت.

,

 

,

خبرنگاری صحبت‌هایش را این گونه به قلعه‌نویی منتقل کرد که عده ای دوست دارند شما را نقد کنند و حتی مدعی هستند در لیگ دسته سوم بازی نکرده‌اید، آنها به هر شکلی که هست دوست دارند استقلال شما را اذیت کنند که قلعه‌نویی پاسخ داد: آنهایی که می‌گویند من در دسته سوم بازی نکرده‌ام همان‌هایی هستند که درباره‌اش صحبت کردم. آنها دوست دارند عکسی از آنها در مطبوعات چاپ شود و تاریخ نشان می‌دهد ما در آن تیم بودیم یا نه. کاپیتان آن تیم مشخص بود و یادم می‌آید که ما به فینال لیگ هم با آن تیم رسیدیم و یک بر صفر به سایپا باختیم. هرچند در آن مسابقه من حضور نداشتم. در هر صورت یکسری از دوستان و یکسری از دشمنان می‌خواهند 4 تا عکس از آنها در رسانه‌ها چاپ شود.

,

 

,

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که شما مدعی شدید تیم‌تان بعد از سه شکست راحت‌تر قهرمان می‌شود گفت: ببینید فوتبال با آدم‌ها حرف می‌زند. من یکبار این حرف را بعد از دیدار با صبا هم زدم. تیمی که در یک تورنمنت 30 بازی انجام می‌دهد می‌تواند کیفیت فوتبالش را بالا ببرد. من بعد از بازی با ذوب‌آهن به این نتیجه رسیدم که تیمم با کیفیت بازی می‌کند و زودتر می‌توانیم به هدف‌مان برسیم.

,

 

,

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا قول قهرمانی کار شما را در ادامه سخت نمی‌کند گفت: اینکه دیگران در موردم چه صحبتی می‌کنند برایم مهم نیست در ایران چند گروه کارشناس داریم که یکسری از آنها کارشناس بعد از نتایج هستند. اگر شهباززاده آن توپ را تبدیل به گل می‌کرد الان مدل سوال‌ها هم فرق داشت. تیم ما هم باید هدف خودش را دنبال کند. یکسری از خبرنگاران هم بعضی آدم‌ها را دوست دارند و مدام از این آدم‌ها مصاحبه می‌گیرند.

,

 

,

وی افزود: یک روز آقای رئیسی حرفی در مورد اینها زد که من نمی‌توانم در اینجا آن حرف را بگویم ولی ما باید دنبال کار خودمان باشیم. همه امیر قلعه‌نویی را می‌شناسند چون یکی از شاخصه‌های من احترام به پیشکسوتان است اما پیشکسوت داریم تا پیشکسوت. آدم‌هایی که در مورد من صحبت می‌کنند را ببینید و عقبه آنها را جست‌وجو کنید. این استقلال متعلق به مردم است و شما مطمئن باشید بهتر از سال‌های گذشته نتیجه می‌گیرد.

,

 

,

به گزارش فارس، سرمربی تیم استقلال در ادامه صحبت‌های خود گفت: به جز آن کارشناسانی که گفتم یکسری آدم‌ها هم هستند که چون قدرت استقلال را می‌بینند این بازی‌ها را راه انداختند. آنها در جلساتشان می‌خواهند ما را از هدفمان دور کنند ولی تا روز آخر مبارزه می‌کنیم و آخر فصل انشالله هواداران را خوشحال خواهیم کرد.

,

 

,

وی در خصوص محرومیت آندرانیک تیموریان از دیدار با ملوان بندر انزلی نیز گفت: همه می‌دانند که من حقیقت را می‌گویم. او اصلا عمدی نداشت ولی یکسری از کارشناسان در آن برنامه حضور پیدا می‌کنند که اظهاراتشان از قبل مشخص است. تیموریان در آن صحنه نمی توانست پایش را روی هوا نگه دارد. در این بین بازیکن ذوب‌آهن آمد و پای آن دو به او برخورد کرد. در این صحنه عمدی در کار نبود ولی آن کارشناسان آن چیزی را که باید در برنامه بگویند را می‌گویند. برایم جالب است چطور برنامه نود مشت گلر ذوب‌آهن را به سر محمد قاضی نشان نداد. من معتقدم جهانبازی باید خطای روی فخرالدینی را پنالتی می‌گرفت و حتی در خصوص هند خسروحیدری هم هنوز توضیحات خنده‌دار است. در هر صورت من نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم و به تصمیم کمیته انضباطی هم احترام می‌گذاریم.

,

سرمربی استقلال در ادامه گفت: برنامه نود هرچه خودش بخواهد همان اتفاق را دنبال می‌کند. نظرسنجی‌های آنها را ببینید همان‌طوری عمل می‌شود که خودشان می‌خواهند. امیدوارم کارشناسانی که می‌آیند به گذشته خود وفادار باشند و اینکه آنچه آن آقا می‌خواهد بگوید را انجام ندهند. شما گزارش بازی ایران و آرژانتین را از برزیل دیدید که چطور قطع کردند و خودشان گزارش کردند. این حرف‌ها هم به همان شکل است.

,

 

,

وی در مورد اینکه آیا به غیر از حنیف عمران‌زاده و آندرانیک تیموریان بازیکن دیگری هم از استقلال هست که نتواند بازی کند خاطرنشان کرد: مگویان را هم به دلیل مصدومیت نداریم. خداوکیلی باز هم باید تاکید کنم حق آندرانیک تیموریان محرومیت نبود و این برنامه باعث شد که او یک جلسه محروم شود اگر بازیکنی ضربه می‌زد حتما این مسئله را به او گوشزد می‌کردم. خودم مخالف چنین رفتارهایی هستم. کمااینکه در رختکن به صادقی حرفی زدم.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه