اخبار داغ

دستگیری قاتل دختر 15ساله تهرانی

دستگیری قاتل دختر 15ساله تهرانی
قاتل دختر 15ساله ای که به علت بیهوشی بیست خردادماه به بیمارستان منتقل و فوت کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی تهران بزرگ 20 خردادماه سال جاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ، وقوع یک فقره فوت مشکوک در بیمارستان بوعلی به ماموران کلانتری106 نامجو اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


بر اساس این گزارش با حضور عوامل کلانتری و بررسی های اولیه مشخص شد، دختر جوانی به هویت 'ف' 15ساله به علت بیهوشی به بیمارستان منتقل و فوت کرده که مراتب از سوی ماموران به مقام قضایی منعکس و بنا به دستور مقام قضایی پرونده برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

در ادامه تحقیقات انجام شده و با توجه به فوت مشکوک، نامزد وی به هویت 'الف' شناسایی و به اداره دهم احضار با دستور قضایی تحت نظر قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در تحقیقات محلی انجام شده مشخص شد متهم در روز فوت دختر با وی درگیر و اقدام به ضرب و شتم وی نموده که در بازجویی های اولیه منکر هرگونه درگیری شده نهایتا به درگیری با متوفیه و وارد نمودن ضربه مشت به روی قلب متوفی که منجر به بیهوشی شده اقرار کرد.

پزشکی قانونی نیز علت مرگ را از مرگهای ناگهانی التهاب ماهیچه قلبی(میوکاردیت) بر اثر ضربه ایجاد شده به قلب اعلام کرد که پس از تکمیل تحقیقات پرونده و با نظر مراجع قضایی، متهم با قرار بازداشت موقت به اتهام قتل عمدی در تاریخ 21 دیماه به کانون اصلاح تربیت کودکان و نوجوانان معرفی شد.

* سارق منزلی در شهرک نفت در پی تعقیب و گریز دستگیر شد

ماموران کلانتری 164 قائم ساعت 20:30 دقیقه روز 21 دیماه با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر حضور سارق در منزلی در شهرک نفت، به محل اعزام شدند.

بر اساس این گزارش سارق حین سرقت از منزلی، با مشاهده مردم به سمت پشت بام متواری می شود که حین پریدن از پشت بام، دچار جراحت شده و مورد تعقیب واحد گشت قرار می گیرد.

واحد گشت در این تعقیب و گریز اقدام به شلیک یک تیر هوایی کرده و متهم را به هویت 'قباد' دستگیر و در بازرسی از وی 2 ساعت مچی، 3 ساعت مردانه، یک سکه طلا، 760 هزار تومان پول نقد، یک عدد گردنبند، دو عدد انگشتر، یک عدد سکه طلا طرح قدیم، گوشواره و یک عدد عابر بانک کشف می شود.

متهم که بعلت گریز از بام دچار جراحت بوده، برای بررسی بیشتر به کلانتری انتقال یافته و برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم وی و دستگیری همدستانش در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

*مامور قلابی اداره گاز دستگیر شد

ساعت 17 روز 21 دی ماه واحد گشت کلانتری 151یافت آباد، بنابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ، مبنی بر حضور فردی که در پوشش مامور اداره گاز از شهروندان اخاذی می کند در آدرس یافت آباد خیابان اسد آبادی اعزام شدند.

براساس این گزارش، ماموران این یگان بلافاصله به محل اعزام که تعدادی از شهروندان به ماموران مراجعه و به آنان اظهارداشتند فردی به هویت 'شهاب' زنگ درب منازل را می زده و پس از معرفی خود به عنوان مامور اداره گاز، با این بهانه که کنتور گاز شما خراب است و باید سریعا نسبت به رفع عیب آن اقدام کنید والا شما را جریمه نقدی خواهم کرد، از شهروندان مبالغی را دریافت می کرد.

ماموران ضمن بررسی موضوع متهم مذکور را در محل دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال دادند.

متهم در خلال بازجویی ها به جرم خود مبنی بر اخاذی از شهروندان در پوشش مامور اداره گاز اعتراف کرد و پرونده پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

*فروشنده مواد مخدر در قیطریه دستگیر شد

سرهنگ 'محمد بخشنده' سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در پی دریافت اخبار و گزارشات شهروندان مبنی بر توزیع مواد مخدر در منطقه قیطریه تهران پرونده ایی در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

به گفته وی ماموران با انجام چندین نوبت کار اطلاعاتی و شناسایی در خلال تحقیقات پلیسی دریافتند فردی به هویت 'حشمت' در منطقه قیطریه اقدام به توزیع مواد افیونی می کند.

وی ادامه داد: با مسجل شدن موضوع مراتب طی گزارشی به مقام قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم صادر شد و با اعزام تیمی از کارآگاهان این پلیس، از منزل متهم مقدار 8 کیلو و 344 گرم تریاک و 48 گرم سوخته تریاک و 12 گرم شیره تریاک و یک حقه وافور کشف و متهم را پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی به پایگاه انتقال دادند. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه