اخبار داغ

فرماندار رودان:

نیروی انتظامی از برخورد فیزیکی با شهروندان خودداری کند

نیروی انتظامی از برخورد فیزیکی با شهروندان خودداری کند
برخورد نامناسب مأموران نیروی‌انتظامی و راهنمائی رانندگی در شهرستان رودان، زمینه‌ساز برخی نارضایتی‌ها میان شهروندان رودانی شده ‌است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از هرمز؛ این برای چندمین  بار است که نیروی انتظامی در شهر رودان طی چند وقت اخیر به طور مشهود و در ملأ عام با راکبان موتور سیکلت برخورد فیزیکی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

به گفته شاهدان عینی، امروز  حوالی ساعت 9 صبح، یکی راکب موتور سیکلت در خیابان روبروی فرمانداری شهرستان رودان برای لحظه‌ای موتور سیکلت خود را رها می‌کند و به سمت مغازه‌ای که در نزدیکی مکان مذکور بود برای خرید مراجعه می کند، در همین لحظه خودروی نیروی انتظامی که  در حال گشت زنی بود، موتور سیکلت را توقیف می‌کند.

,

راکب موتور سیکلت نیز با مشاهده این صحنه، اقدام به مقاومت در مقابل مأموران  نیروی انتظامی می‌کند و مانع از حمل موتور سیکلت به پارکینگ وسایل نقیله توقیفی می‌شود که با ادامه این قضیه و مقاومت سرسخت راکب موتور سیکلت، مأمور نیروی انتظامی با استفاده از اسپری، مانع از مقاومت بیشتر راکب موتور سیکلت می‌شود.

,

این اقدام و پیشینه برخوردهای نامناسب نیروی انتظامی با شهروندان در رودان، سبب شد عده‌ای از شهروندان در ساختمان فرمانداری رودان اجتماع کرده و اعتراض خود را در مورد این اتفاق اعلام کنند  که با وساطت فرماندار رودان این قضیه خاتمه پیدا کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

126 نیروی انتظامی از برخورد فیزیکی با شهروندان خودداری کند

, 126 نیروی انتظامی از برخورد فیزیکی با شهروندان خودداری کند, 126 نیروی انتظامی از برخورد فیزیکی با شهروندان خودداری کند,

 

,

نیروی انتظامی از برخورد فیزیکی با شهروندان خودداری کند

, نیروی انتظامی از برخورد فیزیکی با شهروندان خودداری کند,

 

,

غلامرضا نظرنژاد فرماندار رودان ، ضمن تأیید بر این نکته که نیروی انتظامی با راکب موتور سیکلت برخورد نامناسبی داشته است، گفت : مأموری که با راکب موتور سیکلت برخورد فیزیکی داشته است توبیخ خواهد شد.

,

فرماندار رودان همچنین با اشاره به طرح مسئله "برخورد نامناسب مأموران نیروی‌انتظامی با شهروندان در شورای تأمین این شهرستان" که صبح امروز با حضور رضا مختاری دادستان رودان برگزار شد، گفت : در  این جلسه عملکرد نیروی‌انتظامی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد که نیروی انتظامی در اعمال قانون به وظایف ذاتی خود عمل کند و از هر گونه برخورد فیزیکی با افراد به شدت پرهیز کند.

,

وی‌در پاسخ به سوال علت توقیف موتور سیکلت گفت : به علت گزارش‌های متعدد سرقت موتور سیکلت، نیروی انتظامی در یک طرح استانی، موتور سیکلت‌هایی را که توسط راکب آن قفل نشده باشند را جمع‌آوری و به پارکینگ منتقل می کند!!

,

وی افزود : اجرای این طرح سبب نارضایتی شهروندان شده است و اتفاقی که امروز رخ داد، برای چندمین بار است که در این شهرستان رخ می‌دهد؛ ما نیز با این طرح موافق نیستیم و باید ساز و کار قانونی و مناسب‌تری برای جلوگیری از سرقت در استان اتخاذ شود.

,

فرماندار رودان بار دیگر ضمن “انتقاد از برخورد فیزیکی و بازداشت راکبان موتور سیکلت با این دلیل غیرموجه”، گفت : این برخوردها مورد تأیید ما نیست و در صورت تکرار حادثه‌هایی این چنینی در رودان، این قضیه را از طریق مراجع استانی پیگیری خواهیم کرد.

,

راکب موتور سیکلت پس از این حادثه به بیمارستان منتقل و پس از معالجه سرپایی از بیمارستان ترخیص شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه