اخبار داغ

طی درگیری یک مأمور انتظامی با شهروند رودانی صورت گرفت:

انتقاد نماینده شرق هرمزگان از برخورد نامتعارف نیروی انتظامی

انتقاد نماینده شرق هرمزگان از برخورد نامتعارف نیروی انتظامی
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از برخورد نامتعارف نیروی انتظامی با شهروندان رودانی طی حادثه امروز انتقاد؛ و نگرانی خود را از این موضوع اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سیدعبدالکریم هاشمی‌نخل‌ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز، ضمن ابراز نگرانی از برخوردهای نامناسب و نامتعارف نیروی انتظامی در رودان گفت : برخورد نیروی انتظامی با شهروندان رودانی غیر قابل قبول و غیر متعارف است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, هرمز, هرمز,

وی افزود : نیروی انتظامی حافظ امنیت مردم است؛ پسندیده نیست که وجهه نیروی انتظامی با برخوردهای نامناسب برخی از افراد که بر خلاف وظایف ذاتی نیروی انتظامی عمل می کنند خدشه‌دار شود؛ باید جلوی برخوردهایی که وجهه حافظان امنیت را در نظر مردم بد جلوه می‌دهد گرفت.

,

هاشمی‌نخل‌ابراهیمی بار دیگر با ابراز نگرانی از حادثه برخورد فیزیکی یکی از مأموران انتظامی با شهروند رودانی، اضافه کرد : در صورتی که رضایت مردم در انجام کاری نباشد و انجام آن بر خلاف منافع مردم باشد، انجام ندادن آن مقبول‌‌تر است تا اینکه با انجام یک عمل، سبب نگرانی مردم منطقه را فراهم آورد.

,

 

,

انتقاد نماینده شرق هرمزگان از برخورد نامتعارف نیروی انتظامی با شهروندان رودانی

, انتقاد نماینده شرق هرمزگان از برخورد نامتعارف نیروی انتظامی با شهروندان رودانی, انتقاد نماینده شرق هرمزگان از برخورد نامتعارف نیروی انتظامی با شهروندان رودانی,

 

,

نماینده مردم رودان، میناب، جاسک، سیریک و بشاگرد در ادامه این گفت‌و‌گو چاره مشکلات نیروی انتظامی با مردم رودان را “فرهنگ‌سازی” و “آموزش” عنوان و تصریح کرد : طرح غیرکارشناسی جلوگیری از سرقت با توقیف موتور سیکلت‌هایی که قفل نشده باشند!، غیر قابل اجرا است و باعث ایجاد درگیری بین مردم و نیروی انتظامی می‌‌شود.

,

نماینده مردم شرق هرمزگان در پایان به مردم اطمینان خاطر داد قضیه را از طریق مراجع ذیربط پیگیری و تذکرات لازم را در این زمینه در اولین جلسه مجلس شورای اسلامی به مسئولان نیروی انتظامی خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه