اخبار داغ

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران:

پایگاه های مفاسد اقتصادی خارج از کشور نیست

پایگاه های مفاسد اقتصادی خارج از کشور نیست
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: پایگاه های مفاسد اقتصاد ی خارج از کشور نیست، بلکه در داخل ایران اسلامی شکل گرفته اند و تحریم ها 30 درصد در مشکلات اقتصادی کشور نقش دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار خسرو عروج در گفتو گو اختصاصی با خبرنگار «دیارباران» با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان اقتصاد مقاومتی، گفت: ماهیت تاسیس سپاه ساختاری انقلابی و جهادی و درون گرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی افزود: در هر مقطع تاریخ هر خطری که نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند، وظیفه ذاتی این نهاد ارزشی دفاع و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی است.

,

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تحریم ها به عنوان توطئه اقتصادی دشمن بر علیه ایران اسلامی، مفاسد اقتصادی را بزرگ ترین خطر ریشه ای انقلاب اسلامی دانست.

,

عروج با تأکید بر اینکه باید به شدت با مفاسد اقتصادی برخورد کرد، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برحسب وظیفه و ماهیت شخصیتی در مسیر اقتصاد مقاومتی گام برداشته است.

,

وی سپاه پاسداران را در جریان اقتصاد مقاومتی جوان توصیف کرد و افزود: سن این نهاد ارزشی و یادگار امام راحل (ره) نسبت به فعالیت در قالب این سیاست ارزشی برگرفته از افکار و تدابیر مقام معظم رهبری جوان است.

,

عروج با تأکید بر اینکه سپاه زیرساخت های اقتصاد بومی در استان ها را بر مدار اقتصاد مقاومتی ترسیم نموده است، ابراز کرد: بخشی از بسیج و سپاه در این راستا مسئولیت پیدا کرده است و با ماهیت انقلابی و جهادی این کار را جلو می برد.

,

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مفاسد اقتصادی با وجود راهکار اقتصاد مقاومتی از موضع برخورد و ریشه کنی قابل تخریب می باشند، اظهار کرد: پایگاه های مفاسد اقتصادی خارج از کشور نیست بلکه در داخل ایران اسلامی شکل گرفته اند.

,

وی خاطرنشان کرد: تحریم ها نهایت 30 درصد در مشکلات اقتصادی کشور نقش دارد و بخش عمده به مفاسد اقتصادی بر می گردد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه