اخبار داغ

مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان آبدانان:

آسفالت 8 کیلومتر از محور مورموری به دشت عباس در مرحله تعیین پیمانکار

آسفالت 8 کیلومتر از محور مورموری به دشت عباس در مرحله تعیین پیمانکار
مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان آبدانان گفت: روکش آسفالت هشت کیلومتر از محور مورموری به دشت عباس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان به آگهی فراخوان روزنامه جهت تعیین پیمانکار سپرداه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا "حسین میرزایی" مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان آبدانان در گفتگو با آبدانان خبر گفت: روکش آسفالت هشت کیلومتر از محور مورموری به دشت عباس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان و روکش آسفالت 4 کیلومتر از محور آبدانان به دره شهر با اعتباری بالغ بر 560 میلیون تومان به آگهی فراخوان روزنامه جهت تعیین پیمانکار سپرداه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آبدانان خبر ,

وی اظهار کرد: پیمانکار پخش بیس و آسفالت محور مورموری به دهلران با طول 9 کیلومتر  با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و دویست میلیون تومان تعیین گردیده و پروژه در حال انجام و اقدام است.
,
,

مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان آبدانان گفت: در ادامه تعمیر و تعریض پلهای محور آبدانان – دره شهربا اعتبار صد میلیون توماندر مرحله تعیین پیمانکار است.
,
,

میرزایی با اشاره به پروژه های انجام شده در سال گذشته ، بیان کرد:سال گذشته پانزده کیلومتر از راههای حوزه شهرستان در محور آبدانان به مورموری و همچنین آبدانان به دره شهر و راه روستایی ژیور و گل گل آسفالت شد.
,
,
انتهای پیام/ر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه