اخبار داغ

نارضایتی شدید مسافران پرواز مشهد ـ ساری؛

برخورد نامناسب، عدم مسئولیت پذیری و ترس از نقص فنی هواپیما در آسمان

برخورد نامناسب، عدم مسئولیت پذیری و ترس از نقص فنی هواپیما در آسمان
گزارش های رسیده حاکی از آن است که تأخیر پرواز شماره 910 مشهد ـ ساری منجر به نارضایتی مسافران و سردرگمی آن ها در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از صبح توس، خانم ع. که از مسافران ناراضی و جامانده از ماموریت خود در دانشگاه گرگان است در گفتگو با خبرنگار صبح توس با اشاره به تأخیر پرواز شماره ۹۱۰ مشهد ـ ساری شرکت هواپیمایی ایران ایرتور که قرار بود ساعت ۱۰:۳۰ امروز صبح مشهد را به مقصد ساری ترک کند، اظهار کرد: مسئولین فرودگاه می‌گویند شما با توجه به اینکه رزروی بوده اید بلیطتان را پس می‌گیریم کافی است و طوری برخورد می‌کنند انگار افرادی که در انتها رزرو کرده اند با بقیه متفاوت اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, صبح توس,

وی ادامه می‌دهد: متاسفانه بااینکه سالهای زیادی از عمر صنعت هواپیمایی کشور می‌گذرد اما حتی نسبت به کشورهای همسایه جهان‌سومی نیز هنوز درجا میزند و مشکلات زیادی دارد؛ کشورهای دیگر با مسافران خود رفتاری مناسب و در خور شأن دارند اما اینجا هنوز مسافران را تکریم نمی‌کنند.

,

این مسافر پرواز مشهد ـ ساری خاطر نشان کرد: به من گفتند پیش از این اعلام‌شده بود که پرواز تاخیر دارد در حالی که تا دقایقی پیش که از بلندگوها اعلام شد، خبری را به طور رسمی اعلام نکرده بودند و یا اینکه گفتند پذیرایی خواهند کرد ولی با بیسکویت و آبمیوه به سراغ مسافران آمدند.

,

وی افزود: با یکی از پرسنل که صحبت می‌کردم گفت هر لحظه ممکن است پرواز به حرکت دربیاید و یا تا شب هم طول بکشد،  همچنین در بخش دیگری ۷ ـ ۸ نفر از کارمندان فرودگاه زیر کولر نشسته اند، بی‌مسئولیتی را به نهایت رسانده و تا بلیط من را مشاهده می‌کنند می‌گویند شما آخر وقتی بوده اید .

,

خانم ع. تاکید کرد: نگرانی دیگر ما این است، هواپیمایی که به‌زور قرار است بلند شود معلوم نیست آیا مسافران را به‌سلامت به مقصد خواهد رساند یا خیر. گفتنی است، تماس تلفنی خبرنگار ما با دفتر شرکت هواپیمایی ایران ایرتور مشهد مقدس و جویا شدن علت این تأخیر بی نتیجه ماند.

,

 

,

انتهای پیام/ص

,

 

, , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه