اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی کرمانشاه خبر داد:

بیش از 450 معلم کرمانشاهی از مناطق عملیاتی غرب بازدید کردند

بیش از 450 معلم کرمانشاهی از مناطق عملیاتی غرب بازدید کردند
مسئول سازمان اردویی کرمانشاه گفت: 452 نفر از فرهنگیان استان کرمانشاه از 11 تا 28 اردیبهشت از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، یوسفی راد، مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کوله بار در این خصوص بیان داشت : این فرهنگیان در قالب کاروان های راهیان نور از یازدهم تا بیست و  هشتم اردیبهشت ماه از مناطق عملیاتی استان بازدید کردند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار,
,


یوسفی راد افزود: یادمان شهدای پاوه و مرصاد و مناطق عملیاتی قصرشیرین و سرپل ذهاب مقصدهای بازدید این کاروان ها  بودند.
 

,
,
,

این مسئول با بیان اهمیت حضور فرهنگیان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار داشت: قشر فرهیخته از گروه‌های مرجع جامعه و مورد سوال دانش آموزان هستند لذا حضور آنان در مناطق عملیاتی قطعا در انتقال روحیه ایثار و مقاومت و دفاع از ارزش‌های اسلامی به فضاهای مدارس موثر است.
 

,
,

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان اثرگذارترین قشر راهیان نور هستند گفت: این اردوها  یکی از اثرگذارترین برنامه های فرهنگی کشور در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان و بیمه شدن انقلاب اسلامی است.
 

,
,

یوسفی راد در پایان گفت: آثار هنری شرکت کنندگان در این اردوها از قبیل خاطره، داستان، دلنوشته، متن ادبی و .... با موضوعات راهیان نور و دفاع مقدس جمع‌آوری و به جشنواره سرزمین نور ارسال می‌شود.  

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه