اخبار داغ

همزمان با سوم خرداد؛

استان مرکزی در عملیات بیت المقدس ۲۷۲ شهید تقدیم انقلاب کرده است

استان مرکزی در عملیات بیت المقدس ۲۷۲ شهید تقدیم انقلاب کرده است
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر ۲۶۸ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در استان مرکزی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  "فرهاد شاه محمدی"، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب گفت: این برنامه ها با همکاری دستگاه های اجرایی مختلف در تمامی شهرستان های استان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, دیار آفتاب, دیار آفتاب,


شاه محمدی اظهار کرد: دیدار با خانوده شهدای بیت المقدس، برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی، برگزاری صبحگاه مشترک در تیپ ۷۱ روح الله، کوهپیمایی در روز جمعه و حرکت به سمت قله نورالشهدا برخی از این برنامه ها است.

,
,


وی افزود: همچنین به همین مناسبت جشن سالروز فتح خرمشهر و لادت امام سجاد(ع) در عصر روز سوم خرداد در کنار یادمان شهدای گمنام در خیابان قائم مقام برگزار می شود.

,
,


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: علاوه بر این برنامه ها ۱۴ عنوان برنامه درون سازمانی در ادارات برگزار می شود.

,
,


وی با اشاره به اینکه استان مرکزی در عملیات بیت المقدس ۲۷۲ شهید تقدیم انقلاب کرده است بیان کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای گرانقدر دیدار با خانواده شهدای بیت المقدس در این هفته انجام می شود.

,
,


شاه محمدی ادامه داد: سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان یک روز ملی در کشور رقم خورده و با توجه به اینکه باید رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی سینه به سینه و نسل به نسل به جوانان منتقل شود، گرامیداشت سوم خرداد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

,
,


وی خاطر نشان کرد: آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد رویداد مهمی در تاریخ کشورمان است که باید با اجرای برنامه‌های مناسب و پر محتوا یاد و خاطره شهدای این روز را گرامی داشت.

,
,


انتهای پیام/ر

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه