اخبار داغ

فال گیری و رمالی خدمات جدید اپراتورهای تلفن همراه

فال گیری و رمالی خدمات جدید اپراتورهای تلفن همراه
متاسفانه محتوای پیام های که از سوی اپراتورها تلفن همراه سرازیر می شود فاقد محتوا بوده و انسان را به یاد تبلیغات پوچ شبکه های ماهواره ای می اندازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری ثامن،در ابتدای آغ

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری ثامن,

ار تبلیغات های پیامکی از سوی اپراتور های تلفن همراه اغلب پیام ها تبلیغاتی و خدماتی آن هم هفته ای یک یا دوبار بود، اما در این یکی دوسال اخیر از صبح انواعی از پیامک ها از طریق اپراتورهای تلفن همراه ارسال می شود.

,

متاسفانه اشکالی که به روش مسدود کردن پیام های تبلیغاتی وارد است این است که در صورت مسدود کردن پیام های تبلیغاتی، پیام های بانک ها و موسسات عضو نیز قطع می شود.

,

متاسفانه محتوای پیام های که از سوی اپراتورها تلفن همراه  سرازیر می شود فاقد محتوا بوده و انسان را به یاد تبلیغات پوچ شبکه های ماهواره ای می اندازد.

,

پیام هایی از کوچک کردن بینی تا فال گیری و شخصیت شناسی تنها با ارسال یک عدد و کم شدن هزینه 100ای 200تومانی، پیام هایی بی محتوایی که خرافات را تبلیغ و ترویج می کند.

,

پیام هایی مانند:

,

-1.لاغری2.اضافه وزن3.افسردگی شماره مشکل خودت رو بفرست تا راهکار متناسب با مزاج و وضعیت جسمی خودت رو دریافت کنی عضویت صد تومان

,

-حیف از امروز که بی عشق سرآید ،دل نوشته ای عاشقانه برای تو و اونی که دوسش داری…….

,

-آیا می خواهید خوش پوش تر و جذاب تر از همیشه در میان جمع ظاهر شوید/هرپیام75تومان

,

-می خواهید بینی کوچکی داشته باشید عدد فلان را به شماره فلان ارسال کنید

,

-طالع بینی امروزت رو می خوای ماه تولدت رو ارسال کن

,

-عدد  فلان رو بفرست تا بگیم امروز چه اتفاقی برات میفته

,

-اگر امروز1را به ....بفرستی مطمئن باش از فردا شادی و تغییر را در زندگی خودت حس خواهی کرد

,

پیام های مانند” ادویه ماه تولد شما چیه؟مثال مرداد: فلفل قرمز عدد ماه تولدت رو بفرست هر پیام 75 تومان” نشان از این دارد که این اپراتورها در تامین محتوای های پوچ پیام های خود نیز به بن بست کامل رسیده که چنین پیام های مسخره ای را ارسال می کند.

,

و یا پیام های مانند "دوست دارید بدونید چه روزی برای روابط عاطفی مناسب تره چه روزی برای پول درآوردن و چه روزی برای تفریح؟تاریخ تولدت رو ارسال کن" که برداشت ماهواره ای از این پیام می شود گویی در حال تماشای یکی از این شبکه های طالع بینی و رمالی  هستی که تنها برای دریافت پول و خالی کردن جیب شما هر مزخرفی را به خورد بیننده می دهد.

,

آیا واقعا اپراتوهای تلفن همراه از نظر مالی به بن بست رسیده اند که برای تامین هزینه با ارسال چنین پیامک های بی محتوا و خرافای که در منظر دینی کاملا رد شده است پرداخته اند، مسئول رسیدگی به محتوای پیام ها چه مرجع و ارگانی است؟ ایا این پیام ها مصداق  ترویج خرافاف در جامعه نیست؟

,

البته در کنار تبلیغات اپراتورهای تلفن همراه برخی شرکت ها و ارگان ها نیزاقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی می کنند،بزرگترین سوالی که به ذهن می رسد این است که فلان شرکت چگونه به این همه شماره دسترسی پیدا کرده است ؟ مطمئنا این ارسال های اتفاقی نیست زیرا مشخصا در این پیام ها می دانند شما ساکن کدام شهر هستی!

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه