اخبار داغ

نماینده مردم ملایر در مجلس؛

درگیری سیاسی دانشگاه ها عامل افت سطح علمی/ پایان نامه هایی که با پول خریداری می شوند!

درگیری سیاسی دانشگاه ها عامل افت سطح علمی/ پایان نامه هایی که با پول خریداری می شوند!
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از علل این افت علمی در کشور درگیر شدن دانشگاه هابا مسائل سیاسی است که باعث انحراف دانشگاه از آرمان‌های دانشگاه‌ها یعنی تولید علم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا احمد آریایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به نامه 4200 تن از اساتید علمی کشور به رئیس جمهور در خصوص افت علمی کشور اظهار کرد: یکی از علت‌های اصلی این افت علمی در کشور تمرکز دولت بر روی برخی امور خاص و کم رنگ شدن توجه به سایر امور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی افزود: یک دیگر از علل این افت علمی در کشور خود دانشگاه‌ها و درگیر شدن با مسائل سیاسی است که باعث انحراف دانشگاه از آرمان‌های دانشگاه‌ها یعنی تولید علم شده است.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: درگیر شدن دانشگا‌ها با مسائل سیاسی باعث شده تا این دانشگاه‌ها از ارتقای رتبه علمی ایران در منطقه و جهان غفلت کنند و از این هدف دور شوند.

,

وی یکی دیگر از علل را دانشجویان نامید و بیان کرد: امروز دانشجویان ارشد برای پایان نامه زحمتی نکشیده و با پول پایان نامه‌ها را خریداری می‌کنند.

,

آریایی نژاد افزود: برای جلوگیری از این روند باید توجه بیشتری به روند پایان‌نامه‌ها  شود و از تکثیر پایان نامه‌ها جلوگیری کرد تا دانشجویان به سمت تولید علم بروند.

,

وی  نامه اساتید را به رئیس جمهور زنگ خطری برای وضعیت علمی جامعه بیان کرد و گفت: اگر کسی غیر از اساتید دانشگاه این نامه را به رئیس جمهور می‌نوشتند باعث موضع گیری برخی فراد می شد.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: تمرکز دولت فقط بر مسئله هسته‌ای باعث شده که دولت از مسائل دیگری نظیر اقتصاد، علم و مسائل فرهنگی جا بماند.

,

وی گفت: دولت عملا برای ارتقای وضعیت علمی برنامه‌ی ندارد و باید یک همت همگانی برای رسیدن به چشم انداز علمی کشور صورت بگیرد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه