اخبار داغ

سردار نقدی:

حکم اعدام شیخ نمر نشانه ناتوانی آل سعود در نبرد با مردم یمن است

حکم اعدام شیخ نمر نشانه ناتوانی آل سعود در نبرد با مردم یمن است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آل سعود گرفتار یک نوع جنون شده است، گفت: حکم اعدام شیخ نمر نشانه ناتوانی آل سعود در نبرد با مردم یمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار نقدی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در مورد اقدام آل سعود در صدور حکم اعدام شیخ نمر، اظهار کرد: رژیم آل سعود حاکمیتی که ارثی از اسلام نبرده و به دروغ خود را خادم خانه کعبه و حرمین شریفن می داند در نبرد با جبهه مقاومت اسلامی در کشور یمن با کودک کشی شکست خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی صدور حکم اعدام شیخ نمر عالم وارسته جهان تشیع را ناتوانی در نبرد با مردم یمن برشمرد و تصریح کرد: آل سعود شکست های سنگینی در تمامی میدان ها خورده است و گرفتار یک نوع جنون شده است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه آل سعود وحشیانه دست خود را رو کرده است و بعد از اسرائیل دست به کودک کشی زده است، اضافه کرد: آل سعود جنایتی بزرگ را در طول تاریخ اسلام به نام خود ثبت و ضبط کرد که یک لکه ننگ بزرگ و غیر قابل پاک شدن بر دامان حاکمیت عربستان سعودی است.

,

نقدی در خاتمه اظهار کرد: خاندان و سلسله آل سعود که پشت نقاب اسلامی که بر چهره دارند در جهان اسلام با حمایت از استکبار جهانی دست به خیانت زده اند.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه