اخبار داغ

تعلیق شهرک صنعتی خنداب با 12 کارخانه و کارگاه + عکس

تعلیق شهرک صنعتی خنداب با 12 کارخانه و کارگاه + عکس
مدیر کارگاه دنیا صنعت در خنداب گفت: تا مادامی که دولت از تولید کننده حمایت نکند اقتصاد ما رشد نخواهد کرد، اقتصاد ما باید از درون کشور شکوفا شود، اگر روزی تحریم ها را بردارند اقتصاد کشور ما شاید کمی بهتر شود ولی هنوز باید چشممان به دست کشورهای بیگانه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی نسیم خنداب، شهرک صنعتی خنداب نزدیک به 20 سالی است که از زمان تاسیس آن می گذرد و تعداد 10 الی 12 کارخانه و کارگاه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , پایگاه اطلاع رسانی نسیم خنداب،, پایگاه اطلاع رسانی نسیم خنداب,


این شهرک در قسمت شمالی شهر خنداب واقع شده که در حال حاضر 2 کارگاه آن فعال هستند و مابقی به علت مشکلات و موانعی که بر سر راهشان بوده است کارخانه را به حالت تعلیق در آورده اند.

دو کارگاهی که در این شهرک فعال هستند، کارگاه ساخت و تعمیر صندوق های صدقات کمیته امداد امام خمینی(ره) و در کنار آن تهیه بتن آماده است و دومی کارگاه نیز ترشکاری و ساخت پلمپ های صنعتی شرکت نفت است که در حال حاضر با نیروی کاری 20 نفر فعالیت می کند.

هوشنگ رضایی مدیر کارگاه دنیا صنعت در شهرک صنعتی خنداب اظهار کرد: این کارگاه ۱۲ سال پیش راه اندازی شده است و از سال ۱۳۸۰ بصورت دایم فعالیت داشته است.

,
,
,
,
,
,

, ,

رضایی علت تعطیل شدن کارگاههای شهرک صنعتی خنداب را عدم حمایت دولت از تولید کننده دانست و گفت: به تعبیر فرمایشات مقام معظم رهبری کلید حل مشکلات اقتصادی ما داخل کشور است، دولت به جای این که به مذاکرات هسته ای و رفع تحریم دل خوش کند، به حمایت از تولید کنندگان داخلی بپردازد و درصدد حمایت آنها باشند.

مدیر کارگاه دنیا صنعت در خنداب گفت: تا مادامی که دولت از تولید کننده حمایت نکند اقتصاد ما رشد نخواهد کرد، اقتصاد ما باید از درون کشور شکوفا شود، اگر روزی تحریم ها را بردارند اقتصاد کشور ما شاید کمی بهتر شود ولی هنوز باید چشممان به دست کشورهای بیگانه باشد، اگر می خواهیم کشور ما در بحث اقتصاد رشد کند باید از خودمان شروع کنیم و در داخل کشور قدم برداریم تا تولید داخلی راه بیفتد و نیازمند کشورهایی همچون آمریکا و غیره نباشیم.

وی ادامه داد: این شهرستان بهترین مکان برای سرمایه گذاری است اما چون از تولید کننده حمایت نمی شود و در قبال آن تسهیلاتی به آنان پرداخت نمی شود و یا با پرداخت تسهیلات سود بالایی از آنان گرفته می شود به همین علت سرمایه گذار حاضر به راه اندازی کارگاههای تولیدی در این شهرستان نیست.

هوشنگ رضایی ابراز داشت: در این شهرک گارگاه هایی همچون تولیدی کود شیمیایی، تولیدی پلاستیک، دمپایی و کارخانه بلوک سازی بود که تعطیل شده اند، خوشبختانه مشکلات برق و آب و غیره در این شهرک رفع شده، کارخانه پلاستیک سازی به علت قطعی زیاد برق در این شهرک کارخانه را تعطیل کرد چرا که در برخی اوقات وقتی پلاستیک داخل مخرن گرم بود برق قطع می شد و پلاستیک خام سرد و دستگاه می بایسی کار از ابتدا شروع کند.

در این شهرک کارگاه تولید پلمپ های صنعتی نیز فعال است که مدیر کارگاه نیز از عدم حمایت دولت از تولیدکننده گله مند بود و گفت: بنده در این کارگاه موفق به اشتغال زایی برای 20 نفر از جوانان خندابی شده ام ولی به علت وجود مشکلاتی، کار کردن با این اوضاع سخت است.

لازم به ذکر است که کلنگ زنی کارخانه تولیدی کاشی و سرامیک به مساحت 5000 متر نیز در سال 1392/08/01 در انتهای سمت راست شهرک زده شد که میزان پیشرفت این کارخانه تا به حال فقط تسطیح زمین و دیوارکشی محوطه بوده و هیچ اقدام دیگری انجام نشده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

 

,

, ,
تصاویری از تعطیلی کارگاهها در شهرک صنعتی خنداب
, تصاویری از تعطیلی کارگاهها در شهرک صنعتی خنداب,

, ,

 

,

, ,

  

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه