اخبار داغ

در آستانه یوم الله سوم خرداد

توهین عناصر فتنه به انقلاب و مقدسات تا پیام دوستی با آمریکا و عدم کمک به یمن و غزه

توهین عناصر فتنه به انقلاب و مقدسات تا پیام دوستی با آمریکا و عدم کمک به یمن و غزه
بعد از برگزاری نمایش اصلاحات ناتمام در فضای فرهنگی و علمی دانشگاه خلیج فارس که بازیگر بد سابقه آن ابراهیم اصغرزاده در این نمایش فتنه، تا توانست داشته های انقلاب را لگد کرد و موجی از تهمت و افترا را به رقبای سیاسی خود نثار نمود و پیام دوستی با آمریکا عدم کمک به یمن و غزه را صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از تنگستان نما،  بعد از برگزاری نمایش اصلاحات ناتمام در فضای فرهنگی و علمی دانشگاه خلیج فارس که بازیگر بد سابقه آن ابراهیم اصغرزاده در این نمایش فتنه، تا توانست داشته های انقلاب را لگد کرد و موجی از تهمت و افترا  را به رقبای سیاسی خود نثار نمود و پیام دوستی با آمریکا عدم کمک به یمن و غزه را صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا  , تنگستان نما،,


این حامی فتنه که دوم خردادی ها او را برادر بد خطاب می کنند چنان در میدان سیاست غرب به تاخت رفت که برخی مخاطبان حس کردند سخران از خارج کشور آمده که این گونه سخن می گوید.

,
,


این اقدام که فوق بی تدبیری مسئولان دانشگاه خلیج فارس و برخی سیاسیون و مسئولان ارشد دولتی استان را نشان می دهد، پیامی دارد که زنگ خطر مهمی برای مردم انقلابی و ولایت مدار بوشهر است زیرا میدان دادن به کسی که در گذشته اظهار داشته بر علیه خدا هم می توان راه پیمایی کرد نشان می دهد که سیاسی بازی مصلح و همکارانش در دانشگاه خلیج فارس زین شده است.

,
,


اما با توجه به اظهارات اصغرزاده در فضای دانشگاه خلیج فارس که از روحانی در خواست کرده بود به اصلاح طلبان به عنوان یک فرصت نگاه کند و درخواست های آنها را مورد توجه قرار دهد و اینکه اصلاح طلبان شریک سیاسی دولت هستند و پایگاه اجتماعی روحانی اصلاح طلبان هستند و دیگردیدگاه های ارائه شده ، نشان از آن دارد که جریان ورشکسته گان سیاسی اصلاحات که توهم بسیار بودن و قدرتمند بودن را در سر می پردارنندو برای دولت نسخه عزل و نصب و زیر صادر می کنند به همین سادگی ها دست از سر دولت بر نمی دارند.

,
,


حالا اصغرزاده به بوشهر آمده تا جاده صاف کن کسانی باشد که به دلیل میدان داری فتنه88 در بوشهر از دایره جریان های سیاسی کنار گذشته شده جایی در فضای سیاسی استان ندارند.

,
,


جریاناتی که هر از چندگاه به بهانه دوم خرداد یاد دیگر رخدادها می خواهند قیافه ای بگیرند و بگویند اگر دولتی های بوشهر با ما نباشند نمی توانند به حیات خود ادامه دهند و پشت سرهم شعار"حاجی انا شریک"سر می دهند و انگار پست های دولتی جان پر طمع آن ها را سیر نکرده و دنبال دیگر پست های دولتی هستند .

,
,


آقایان فتنه گر در فضای خواب آلوده  دولت تدبیر و امید برای دولتی ها خط و نشان می کشند و اگر تفکرات ما اجرایی نشود شما رای نمی آورید وشما جایگاه ندارید و از این حرف ها،و دولتی ها نیز از ترس نداشتن پایگاه اجتماعی به این  ورشکستگان سیاسی میدان می دهد اما نمی دانند میدان دادن به آن ها عاقبت خوبی ندارد زیر این دوستان فتنه گر به چه کسی وفا نمی کنند اگر اهل وفا بودند بر دار دسته دولت اصلاحات وفا می کردند و شعار گذر از خاتمی را سر نمی دادند و خاتمی که جای خود دارد.

,
,


اما حالا که درآستانه  روز مقدس سوم خرداد هستیم حضور اصغر زاده نشان داد که برنامه به همین جا ختم نمی شوند انگار قرار است بی آبرو ترین افراد جریان دوم خرداد به صورت  بی چاک ودهن  در پشت تریبون ها هرچه لیاقت خودشان هست نثار داشته های انقلاب کنند لذا مسولان استانی باید هوشیار باشند نگذارند این یوم الله دفاع مقدس به هر چه داریم دست اندازی شود و اگر این اتفاق سیاسی فتنه گر شود باید منتظر ترکیدن بغض انقلابی باشند همان هایی که سالیان سال هست با تمام سختیها پای  امت شهید پرور استان بوشهرآرمان های انقلاب ایستاده اند.

,
,

علی محمدپور

,

انتهای پیام/ر

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه