اخبار داغ

محدودیت های ترافیکی پایان هفته

محدودیت های ترافیکی پایان هفته
-فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران با اشاره به ممنوعیت عبور تریلر از محور فیروزکوه تهران به قائم شهر و بالعکس گفت:این محدودیت ازساعت شش صبح روز جمعه تا ساعت ۲۴ شب اعمال می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،  همزمان با آخر هفته محدودیت های ترافیکی در برخی محورهای شرق استان تهران برای تسهیل در رفت و آمد رانندگان و مسافران اندیشیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


سردار سیروس فتحی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این موضوع که پلیس راهور شرق استان تهران همواره در حال آماده باش است اظهار داشت: پلیس همواره در حال خدمت رسانی به مردم است و در این مسیر پلیس  راهور با حضور در جاده ها، امنیت جاده ها و مسافران را تأمین می کند.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران افزود: همزمان با آخر هفته محدودیت های ترافیکی در برخی محورهای شرق استان تهران برای تسهیل در رفت و آمد رانندگان و مسافران اندیشیده شده است.

وی با اشاره به ممنوعیت عبور تریلر در محور فیروزکوه از تهران به قائم شهر و بالعکس گفت: از ساعت شش صبح روز جمعه تا پایان ساعت ۲۴ عبور تریلر در محور فیروزکوه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است، البته تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی مورد استثنا قرار گرفتند.

سردار فتحی یادآور شد: عبور و مرور موتور سیکلت در محور هراز و فیروزکوه تا ساعت ۲۴ روز جمعه نیز ممنوع است.

وی گفت: باید رانندگان و مسافرانی که از مسیرهای منتهی به شرق استان تهران طی امروز و فردا استفاده می کنند توجه لازم را به این محدودیت های ترافیکی داشته و به مقررات راهنمایی ورانندگی توجه کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه