اخبار داغ

آلیا:

بیمه زنان خانه دار چیزی جز شعار و مصاحبه نبوده است/وقت آن رسیده مولاوردی اقدام عملی انجام دهد

بیمه زنان خانه دار چیزی جز شعار و مصاحبه نبوده است/وقت آن رسیده مولاوردی اقدام عملی انجام دهد
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت: همچنان در انتظار اقدام معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری هستیم و وقت آن رسیده است که از شعار و مصاحبه پرهیز کند و اقدامات عملی انجام دهند تا زنان جامعه آن را در زندگی روزمره خود ...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، فاطمه آلیا در گفتگو با ” زنان کویر ” در رابطه با بیمه زنان خانه دار گفت: زنان خانه دار نیز همچون زنان شاغل باید از یکسری حقوق و امکانات بهره مند شوند چراکه بسیاری از زنان خانه دار در عرصه های اجتماعی و اقتصادی سهم بسزایی را ایفا می کنند.

بیمه زنان خانه دار چیزی جز شعار و مصاحبه نبوده است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان کویر ,
,
, بیمه زنان خانه دار چیزی جز شعار و مصاحبه نبوده است,

عضو فراکسیون زنان ادامه داد: بر این باورم اگر برای انجام کاری اراده ایی باشد جهت انجام آن هزاران راه و برای انجام ندادنش هزاران بهانه است این موضوع از سال ۹۱-۹۲ مطرح شد و متاسفانه تا کنون چیزی جز مصاحبه و سخنرانی در میادین مختلف نبوده است.

,

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تاکید کرد: این طرح مطالبه و حق بیش از نیمی از جمعیت جامعه ی زنان است ؛ بخشی از جامعه که فعالیت به سزایی در مباحث اقتصادی، اجتماعی و سیاسی داشته و کار خطیر و مقدس مدیریت منزل را نیز به عهده دارند .

,

از جمله بهانه های عدم اجرای این طرح موضوع اعتبارات است

, از جمله بهانه های عدم اجرای این طرح موضوع اعتبارات است,

وی ادامه داد: در اجرای این طرح بهانه های بسیاری است که از جمله ی آن اعتبارات است اما اگر دولت اراده و عزم این را داشته باشد که مطالبه ی خانم های خانه دار را پاسخ گو باشد، اعتبارات آن نیز تامین خواهد شد.

,

عضو فراکسیون زنان تشریح کرد: بخشی عوارض ناشی از هدفمند کردن یارانه ها متوجه بیمه زنان خانه دار می شود که این موضوع به رفاه نسبی جامعه و خانواده ها برمی گردد.

,

آلیا با اشاره به اینکه هزینه های غیر ضروری در دولت بیان داشت: با حذف هزینه ای غیر ضروری می توان به حقوق زنان خانه دار پاسخ داد.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی تاکید کرد: اگر این طرح هم اکنون به مجلس ارائه شود، فضای مناسبی برای تصویب و قانونی شدن آن وجود دارد.

,
,

وقت آن رسیده مولاوردی اقدام عملی انجام دهد

, وقت آن رسیده مولاوردی اقدام عملی انجام دهد,

وی در پایان اظهار داشت: همچنان در انتظار اقدام معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری هستیم و وقت آن رسیده است که از شعار و مصاحبه پرهیز کند و اقدامات عملی انجام دهند تا زنان جامعه آن را در زندگی روزمره خود بتواننداحساس کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه